tisdag 21 januari 2014

Tisdag, En häst i köket & Semlor!

Tisdag morgon: 2 trötta och skrikande barn som vägrar klä på sig, ett iskallt hus, en svag bajsdoft och en man som galloperar runt och vrålar "JAG ÄR EN HÄST ELTON! KOLLA MINA HOVAR!!!" Vad hände med mitt liv?!

Detta följt av en 6-åring som vägrade borsta håret, vägrade borsta tänder, vägrade ta på strumpor och vägrade ta på mössa. Hej tisdag. Life is good. Jag körde såklart mitt lugna pedagogiska jag hela morgonen...


NU ska jag boka lite hotellövernattningar inför kommande roligheter, åka till revisorn med en massa papper som jag inte förstår mig på och sen ska jag äta en SEMLA. För det är jag värd...

Håll utkik på FnulKatt-sidan på Facebook! Idag händer det grejor! Wiiiih!

over and out.

//Meekatt...

6 kommentarer :

  1. "JAG ÄR EN HÄST ELTON! KOLLA MINA HOVAR!!!" HAHAHAHAHAHA
    Jag kan se det framför mig ;D

    SvaraRadera
  2. Jag behöver också kakor idag. Här blir det mazariner.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh mazariner! Det har jag inte ätit på hundra år, haha.

      Radera
  3. Sitter här och ler med hela ansiktet. Man får en ganska målande bild av hur du har det hemma, underbart! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, du är välkommen på ett studiebesök! ;)

      Radera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!