tisdag 14 januari 2014

Kniiiiip brudar!

I samarbete med Oliver & Eva (och för att reta den pryda mammamaffian lite) kör vi en rolig tävling! Misstänker att det var mitt inlägg om kroppen häromdagen som ni hittar här som lett till denna kontakt, haha. Men YEYH för bra initiativ så att vi slipper korsa benen när vi nyser, haha. KNIIIP brudar!
 
2 vinnare får välja snygga knipkulor i valfri färg i silikon - whoop whoop! Jag vill ha svarta! Ni vet - "once you go black"... ;) Film om produkten finns HÄR.
 
Nytt år och nya vanor! Heja kvinnokroppen säger jag! Träning och viktminsking i alla ära - men vi måste bli flitigare på att träna våra knipmuskler. Jag har gjort tre knipövningar redan under tiden jag skrivit den här texten, haha. Heja mig!?
 
TÄVLA:
 
1. Följ oliverocheva på instagram
2. hashtagga en bild på hur du inlett det nya året med #börjapånykula

(Och ja mig hittar ni på instagram som meekatt om ni har lust att följa mig.)

Tävlingen pågår till den 24 januari och Oliver & Eva väljer ut två vinnare.
 
Lycka till!

over and out.

//Meekatt...













































































































































2 kommentarer :

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!