tisdag 7 januari 2014

Meekatt & Fnulan goes FnulKatt!

Ja, jag och Fnulan har filurat de senaste sex månaderna på en kul grej i hemlighet. Idag kan vi äntligen få avslöja vad det är för kul vi har på gång. Ni vet det där med hemligheter...röven spricker nästan. ;)
 
Just nu sitter vi på ett café i Stockholm efter en språngmarsch genom Gamla Stan...två varv. Låter kanske lite lyxigt och "Sex & The City-aktigt" med Stockholmsbesök. DET VAR DET INTE. Vi är för TJOCKA och SVETTIGA för att springa runt på stan med tunga resväskor...i ösregn...och samtidigt se snygga ut. När vi försökte vinka in Taxibilar så körde de omvägar för att undvika oss. Hallå!? När kommer mitt "Carrie-moment"? Detta blev mer "Fat in The City". Jaja, skit samma...genomsvettiga, rödflammiga och anfådda sitter vi på fiket och andas ut. Ikväll ska vi ska på en spännande reseträff med Trestad Stigen ombord på Birka Cruises och här ska vi få presentera 2014 års roligheter inför en väldig massa personer (<--hjälp!?). Meekatt och Fnulan goes FnulKatt! Yeyh!
 
 
Och vi ska tamejfan åka till ULLARED! Och ni som hängt med mig ett tag vet ju EXAKT vad jag tycker om Ullared, haha. (Ni andra kan läsa det HÄR.) Bäst av allt - NI ska få följa med! Fnulan är ju en sån där som ÄLSKAR Ullared så jag känner att vi kompletterar varandra bra. Resebolaget Trestads Stigen har nu utsett oss två (hur tänkte de där?! haha) till sina resekorrespondenter och släpper allt ansvar till oss. Vi kommer alltså i ren och skär "Göran & Jolanta-stil" att hämta upp er läsare som vill följa med på våra tokigheter och se till att det här blir hur fantastiskt som helst!

Under året kommer vi alltså att anordna ett par resor till Ullared. Då får ni möjligheten att hänga med på All Inclusive med allt vad det kan innebära tillsammans med FnulKatt! Vi kommer att utgå ifrån olika städer och dra oss neråt/uppåt mot Gekås. På vägen hämtar vi upp er som vill hänga med. Vi har redan klartecken att två resor kommer att utgå ifrån Karlstad och Stockholm med finfina gästartister! Självklart gör vi allt för att hålla priserna nere och att underhållningen ska vara hög!

För att få information om resedatum och priser - maila till info@trestadstigen.se så skickar de all info till er. Ni kommer även att få massor med information på vår Facebooksida som ni hittar HÄR. In och gilla oss för att ta del av all info och planering!

Hoppas vi ses under året! NU ska vi förbereda en presentation inför 400 personer(!?). Hur tänkte VI där? Hahaha. Wish us luck!

over and out.

//Meekatt & Fnulan...

29 kommentarer :

  1. Men guuuuuud vad kul :D Ser fram emot mer läsning och bilder om detta :D

    SvaraRadera
  2. Åååååh kööööm och hämta miiiig! :)))) Gode tid så roligt!!!!!!! PUSS PÅ DIG ♡

    SvaraRadera
  3. Jag tror jag skrattar ihjäl mig på dig och dina tokigheter. Ser fram mot att följa detta spektakel och jag ser redan allt framför mig. Du är bara BÄST!

    SvaraRadera
  4. Göteborg måste självklart ingå! Eller kanske till och med Landvetter! 😊

    Kram

    SvaraRadera
  5. åh detta gillar jag stort, har ju nyss spenderat 2 dagar i gekås å körde en väldigt massa mil för att komma dit, släpade med både make och barn, morföräldrar och systern med familj. Nästa gång tänker jag inte släpa med dem hihi

    skojjigt att ni utveckar er verksamhet, det skall bli superkul att följa er, ni är den kvinnliga delen av filip och fredrik å jag gillar det skarpt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, TACK för de fina orden! <3 Klart du ska med - och ja, UTAN barn!

      Radera
  6. Glöm inte mig, för jag MÅSTE med !!! <3

    SvaraRadera
  7. Hahaha gissar på att det är just den reseträffen som mina svärföräldrar är på. Ojojoj stackars er om svärfar drar igång med alla sina frågor.

    SvaraRadera
  8. ohhh, håller tummarna att ni kör vägen förbi eskilstuna och hämtar upp lilla mig så klart :-)

    SvaraRadera
  9. Årets händelse! Den vill jag inte missa...jag kan ta med geisha och bag in box, för det är vi värda;-).

    SvaraRadera
  10. Känner mig dissad ;-) *s* För ni kör inte Piteå kan jag tro

    SvaraRadera
  11. Åh gud...jag var varit på Gekås en gång i mitt liv. Jag vill aldrig dit igen. (om jag inte skulle vinna någon specialdag där och få hela varuhuset för mig själv)

    SvaraRadera
  12. Oh, vad ROLIGT!!! Jag vill självklart följa med, pick me up pliiiiis!!!!

    SvaraRadera
  13. Fantastisk grej för dem som törs ha kul... Ni är underbara Bloggmorsor ! Mekatt, du förgyller verkligen mitt liv på ett nytt härligt sätt, sen jag hittade din blogg

    SvaraRadera
  14. Maaaaalin, jag vill också följa me!

    SvaraRadera
  15. Så coolt och roligt för er. Kram

    SvaraRadera
  16. Ser framemot att följa era galna upptåg :)

    SvaraRadera
  17. Yeee sicken tjejgrej go go go!

    SvaraRadera
  18. kunde inte maila adressen för mera info :(

    SvaraRadera
  19. Vill mer än gärna med till Ullared :D Nybliven läsare av din blogg och jag måste säga hur härlig du verkar vara som person :D Känner igen mig mycket i allt du skriver, är 30 år, gift med 2 barn på 9 och 7 år :)

    Håller tummarna :D

    SvaraRadera
  20. Skulle aldrig i heela mitt liv sätta min fot på Gekås.... men det var innan jag läste att ni ska 'fixa' en tur. Nu måste jag med! Det kommer att bli en massa mammor och 1 som bara ägnar sig åt livets efterrätt;)

    SvaraRadera
  21. Hahha Göran o Jolanta :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!