fredag 17 januari 2014

Plötsligt händer det!

Ja, då har jag alltså ÄNTLIGEN fått lite tid över att knåpa ihop den där webshopen! Så nu är det supersmidigt att beställa mina tavlor och posters! MYCKET smidigare för er och VÄLDIGT tidsbespararande för mig! Nu kommer jag ha tid att göra en massa NYA tavlor istället för att fakturera hela dagarna - yeyh! Och ja, min assistent får helt enkelt gå utklädd till banan hela dagarna nu när jobbet sinar. ;)

Klicka in er på WEBSHOP här ovan och ta er en titt. Det är långt ifrån färdigt men det fungerar. Det kommer att fyllas på med en massa roligt. Mobilskal med mina texter är på gång mm.

Så ja, kika in! Jag inleder med kanonpris på mina Familjeregler i 50*70 cm!

http://www.yourvismawebsite.com/birgersson-malin/shop/product/familjeregler-5070-cm?tm=webshop


over and out.

//Meekatt...

7 kommentarer :

  1. Grattis till en jättefin ny sida och en för övrigt underbar blogg! Beställde en Familjeregler direkt! <3

    SvaraRadera
  2. Snyggt och snabbt!!

    SvaraRadera
  3. Malin med töserna18 januari 2014 kl. 23:37

    Nu har jag ÄNTLIGEN beställt familjereglerna ;-)

    Malin

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!