måndag 27 januari 2014

Måndag, Matförgiftning & Kaos i kalendern!

Ja, då är det då äntligen måndag igen och jag har släpat ner min trötta kropp till strandhuset. Gårdagen spenderade vi i Halmstad hos mysiga familjen Rosmer och trots att Alice grät i bilen hem och vi blev magsjuka inatt så var det en fantastiskt mysig dag. Härligt att umgås med folk som bara "är". Kinamaten som knäckte mig och Freddy kan vi dock skippa nästa gång, haha. Men ja, vi får se det positivt - det är inte magsjuka och den där kladdkakan med glass som jag tryckte i mig igår finns inte mer. Poff. Jättesmal, haha.

Jag lovade Alice två saker på nyår. Att vi skulle åka till Gävle innan sommaren och att vi skulle lära oss att åka skridskor. Gävleresan är bokad och vi åker upp vecka nio. Igår blev det premiär på skridskor i Oskarström. Jag tyckte dock att det var kallt och jävligt så det blev en kort visit. Jag och Elton spenderade de sista minuterna i bilen - vrålandes.


Idag är det kaos känner jag. Jag hade massor inplanerat men nattens bantning tog på krafterna. Jag missade att avboka två möten och Therese har fått stå med skammen när det kommit "oväntat" besök, haha. Stackars Therese.

Fyra nya tavlor i webshopen - whoop whoop! Till Mormor och Farmor - enligt önskemål! Välkomna in!

over and out.

//Meekatt...

2 kommentarer :

  1. Åh fina Alice med gluggen och snyggaste mössan på mamma. Säljer du dem?

    Älskar nya tavlan och köpte både till mormor och farmor till Valentines Day! ♥

    Ha en bra dag o krya!!

    SvaraRadera
  2. Härligt med skridskor men matförgiftning är en annan femma. När du ändå är på ett positivt tankespår tänk såhär - nu får du plats med 100g Geisha till, minst! ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!