tisdag 21 januari 2014

FnulKatt goes ULLARED!!

Ja, då är det alltså äntligen Biljettsläpp för min och Fnulans första resa! På uppdrag av Trestad Stigen tar vi på oss guiderollen á la Göran & Jolanta och i egenskap av FnulKatt tar vi med oss ett helt busslast till ULLARED! Och ja, jag älskar ju Ullared...typ. ;)


Idag (nu) klockan 13,00 släpper vi biljetterna och det är bara att klicka in sig HÄR
för att boka! Den 28 Mars klockan 05,00 (<--hallå?! MITT I NATTEN!?) lämnar vi Stockholm och beger oss mot allas vårat shoppingparadis! Jag kan ju alltid hänga på Martinshop när övriga är hysteriska inne bland damstrumpor och 3-literspåsar.

Vi stannar och hämtar upp i Södertälje, Nyköping, Norrköping, Ödeshög och Jönköping på vägen så det är inte kört om du inte bor i Stockholm. Vi har planerat en toppenresa och vi är övertygade om att ni som bokar kommer bli nöjda!

I priset ingår bussresa t/r, del i dubbelrum på Gekås Hotell (enkelrum finns mot tillägg), frukostbuffé, middagsbuffé på kvällen, gott att dricka, underhållning och en MASSA överraskningar! För detta betalar ni 1249 kronor. Bokning kan ni göra HÄR - först till kvarn!



Ni hänger väl med?!
over and out.
//Meekatt...

6 kommentarer :

  1. Alltså, nu har jag bokat. men om man bokar två stycken samtidigt, hamnar man i samma rum då? :P Dum fråga kanske, men ändå.... ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yes, det ska man göra! Men jag kollar upp det för säkerhets skull! <3

      Radera
  2. Spännande, tyvärr kan inte jag då... men det skulle bli fler ggr?
    Kikar in för säga god morgon och ha en underbar mitt i veckan dag!
    Kram Maya

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blir fler gånger! :)

      Ha en bra dag!

      Kram!

      Radera
  3. OM det blir nån bussresa som gå genom Götlaborg så är jag på! :D Hade vart bra lagom till skattepengarna kommer typ, haha! Som man har nått att shoppa för! ;)

    SvaraRadera
  4. Tänkte samma sak! Vore skoj att åka på en "ombloggad resa", haha! Från Göteborg då.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!