fredag 24 januari 2014

Till Mammorna! ♥

Ja, jag överlevde årets stora prövning! Party/Disco/Pizzakräng med 23 ungar på Restaurang Surfside i Mellbystrand. Jäklar vad vi haft kul där i våra dar, haha. Nostalgi på hög nivå. Jag har dock aldrig lämnat lokalen tröttare än idag! Men inget blod, inget kräk, inga försvunna barn och inga inringda föräldrar. Heja mig? Ja, jag höll på att bryta ihop en stund i mitten men det räddades upp med dansstopp och jordgubbstårta! ;)

Imorgon kommer full rapport ifrån partykvällen. Innan jag svimmar så avslutar jag kvällen med att släppa en ny tavla i webshopen. Tavlan till alla fantastiska mammor där ute... ♥ Klicka HÄR för att komma direkt till Mammatavlan. Pappor: Det är snart Alla hjärtans dag! ;)

https://www.yourvismawebsite.com/admin/shop/product/mammatavla?tm=webshop
©Meekatt


over and out.

//Meekatt...

5 kommentarer :

  1. Åh nej, jag kommer inte åt länken för Mammatavlan! "Error"?? :(

    SvaraRadera
  2. Älskar att du har variant för mig med som inte burit min dotter själv under mitt hjärta. ♥ Men utanpå resten av livet! ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur?!! Precis som jag! Visst är det härligt att det finns alternativ! <3

      Radera
  3. Beställde till mig själv, haha. Pappan här förstår inte det där med pikar. ;D
    Älskar den! Och har ju redan fyra av dina tavlor så det är klart att denna ska med till samlingen ;D

    Grattis till kalaset. 23 ungar hade jag aldrig vågat mig på så hatten av *skratt*. Sov gott nu ;D

    SvaraRadera
  4. En tavla till mor/farföräldrar? ;) Du har en given köpare här iaf ..

    / My - som efter hittat din blogg läder flitigt ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!