fredag 6 januari 2012

Stolpiller, Kommunikation & Förnedring!

Freddy går runt här med sin efterhängsna feber och gnäller. Jag börjar faktiskt tröttna på allt gnäll så jag skickade in honom i sovrummet efter Alvedon. "Vafan!? Det här är ju STOLPILLER!!" Jag skrattar så jag håller på att kissa på mig i min ensamhet och ropar "Men ta en sån då älskling! De funkar ju faktiskt lika bra!" Då hör jag en arg röst mumla "FEM TILL TIO KILO!? Då får jag fan stoppa upp TIO stycken??!" Hahaha, fina Freddy! Mitt erbjudande om hjälp att stoppa in dem avfärdades med en "Du-är-fan-den-dummaste-jag-vet-blick" och han såg inte ALLS humorn i detta. Känslig? Han tog en Ipren. Oralt!

 
Oh My God!! Nu är de äntligen här!! Det vi alla har gått och väntat på...i tre år...oförmögna att äta och sova av förväntan och spänning! Prins Carl Philips betyg ifrån Lantmästarprogrammet! TACK Aftonbladet (och ATL) för denna oerhört berikande nyhet! Jag skickar in mina betyg i maj och förväntar mig samma intresse! Prinsen beskrivs som en "medelmåtta" och i kurserna Djurhållningens teknologi och Växtodling fick han bara treor! Där stryker jag dig ifrån min "Passa-Bamse-och-vattna-blommorna-lista" Calle-Fille! En medelmåtta?! Usch!
 
Ja, på tal om studier så ska jag nu kasta mig in i pluggandet igen. Tre kurser kvar sen är jag färdig och på måndag drar jag igång med "Gruppkommunikation och Ledarskap". Yeyh, detta MÅSTE ju vara en kurs för mig!? Att kommunicera...i grupp...med ledare -I can do that! Och jag är fan ingen medelmåtta! Ska kanske skicka över mina betyg till Hovet också - hörde minsann att de är på jakt efter en ny Press- och Informationschef och med min smidighet och känsla för diskretion är jag ju en given kandidat!? ;)
Och ja, på tal om diskretion... Freddy...min älskade Freddy. Jag har redan bäddat på soffan...älska mig igen när du vaknar imorgon...eller i övermorgon! Men löften ska man hålla! Jag skrev för länge sedan att "bilden på Freddy som kvinna ifrån Halloween 2005 lägger jag ut när jag har fått 200 följare på Bloglovin" - och det är IDAG! (Hahaha!) Just vid det tillfället kändes 200 följare ganska avlägset men där fick jag så jag fes! (Nej, inte bokstavligt talat! Tjejer fiser inte!!) Och ja, ni som arbetar tillsammans med Freddy: Det blir INGA Mozartkulor nästa år om ni hänger upp denna på jobbet!! Och grabbar: Håll tassarna borta - h*n är min! ;)


Avslutningsvis (ifall jag inte lever imorgon, haha) - TACK alla ni trogna följare på Bloglovin! Och tack för alla kommentarer och mail! Och Välkomna alla ni nya läsare! Över 200 personer...som vill läsa min skit!? Känns helt galet! Wiiiih! Yeyh för er!! Ni som inte anmält er, gör gärna det nedan och hjälp mig klättra lite på listorna! ;)
 

 Over and out.

 //Meekatt...Live ifrån soffan.

15 kommentarer :

  1. HAHAHA! Tycker Freddy är riktigt snygg som kvinna! Min man gjorde ett tappert försök denna Halloween men han såg ut som en sminkad Björn! Freddy hade åtminstonde vett att raka sej! Skitsnygg! ; D

    GRATTIS till en otroligt lyckad Blogg! Inväntar din bok i bokhandeln med spänning!

    Lycka till med skolan. Kommer gå jättebra!

    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Hahahahahaha!!! Instämmer - Freddy är skitsnygg som kvinna!! Wow!!! Hur snygg som helst!! Man blir ju lite kär nästan!! ♥ GRATTIS till bloggsuccén gumman, var ju lite av en chock att DU kunde vara rolig (?! hahahahahahaha !!)! ;)
    Älskar dig!! Hälsa din fru! ♥ Hihi! Kram storasyster

    SvaraRadera
  3. Underbart! Som vanligt ;)
    Och Freddy, can only love you more!

    Kram hobbyfrun, eller hmm jag kanske blir hobbyman nu... ;)

    SvaraRadera
  4. Ha ha då kan vi nog tacka just lilla mig för bilden ha ha. Jag blev nog nummer 200 ser att några fler tillkommit sen jag la till dig haha

    Underbar bild.
    Igenkännande detta med sjuka karlar. Min är så sjuk att han dör ibland. Eller nä det gör han ju inte han är bara patetisk inget annat.
    Fast hos är det sällan jag som erbjuder hjälp med stolpiller utan tvärtom. Fick smärtstillande i stolpillerform i höstas. Hade problem med gallsten och jag ville dö. Nu är min galla ett minne blott men då var den inte det :( Jag kommer hem mina piller. Gubben tittar på mig med en sån där "fan nu har jag chansen" blick. SÄger lite porrigt: Jag kan hjälpa dig!
    Jo men tjenare. Det förbannat eggande att någon stoppar upp piller i analen på mig. Sen kan jag utan att gå närmare in på saken säga att nej nåt sex blir det inte när man tagit en sån haha

    Ha en fin dag nu och ta hand om din sjukling där så han inte avlider!

    SvaraRadera
  5. Hahahaha, underbara du! ;P

    SvaraRadera
  6. Nej, tänker inte följa dig via Bloglovin, men däremot har jag idag lagt till din sida bland mina länkar. ;-)
    Hittade hit häromdagen, genom min systerdotter och har sedan roats åt att läsa dina inlägg. Gillar språket du använder när du uttrycker dig. :-)

    Ha det gott!/Tette.

    SvaraRadera
  7. Jag bara älskar Freddy, After Dark nästa...

    SvaraRadera
  8. Jag vill med läsa din skit om jag får ;)

    SvaraRadera
  9. fin blogg & snygg design!
    Följa varandra på bloglovin?

    har du brottom? tryck på länken om du inte hittar min bloglovin sida: http://www.bloglovin.com/en/blog/3072078/matilda-isaacs

    Kram

    SvaraRadera
  10. Vilken kul blogg. Titta gärna in på våran thisisshit.blogg.se

    SvaraRadera
  11. ~ ♥ Lovely Kidz ♥ ~8 januari 2012 kl. 10:28

    Hahaha, gick han verkligen med på detta självmant?? Och att sen bli fotad av dig?? Känner han dig?? Eller, han kanske hoppades att bilden skulle stanna mellan er ;))

    Tack för garvet/Kramiz

    SvaraRadera
  12. Tack alla gulliga ni! ;)

    Boken...är ett pågående projekt...ungefär som listerna i köket. Så håll inte andan! Haha

    Och nja - han gick med på det efter en månads tjatande och hotande, haha. Jag var nog snällare förr...det blir liksom värre med åren! ;)

    //Meekatt...

    SvaraRadera
  13. Svar: Oh gött att ni väntar på mina blogginlägg ;D

    SvaraRadera
  14. Åh, precis min humor!!! (förutom att du svär som en borstbindare ;-) fy skäms). Här kommer jag fortsätta hänga så tack för länken på FL. Jag har också blivit utskälld när jag länkat där, jag fattar inte vad det är som är så fult med bloggreklam??? Vi pumpas ju fulla med reklam jämt så vad är skillnaden?

    Jag kanske skulle våga mig på ett nytt försök, alltid hittar någon ny läsare in till mig också :-)

    Men räkna med att i alla fall jag blir kvar här! Härlig blogg!!

    Kram på dig
    /Bondmoran

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!