onsdag 11 januari 2012

Kritik, Politisk korrekthet & Snippor

Jag vet att jag svär alldeles för mycket...och att jag inte alltid uttrycker mig grammatiskt korrekt...och kanske inte alltid bidrar med de klokaste reflektionerna. Jag skriver som jag tänker...med en massa punkter och konstiga streck här och där...för jag tror mig få ut den känsla jag vill beskriva då...typ. Freddy skäller jämt på mig för att jag svär mycket och tror att det är ifrån MIG Alice snappat upp alla fula ord. Hm!? Från MIG?! Klart det är DAGIS fel. ALLT är dagis fel! Gällande mina reflektioner så har jag har jag bara ett försvar - sån é jag! Håll till godo eller fuck off!


Nog om den fantastiska huvudpersonen här och åter till er fantastiska läsare! Kul med en massa nya följare och framför allt alla roliga kommentrer och mail! Hatten av för er superkvinnor som både har energi att koka puréer, tvätta tygblöjor, ha barnen hemma hela dagarna, springa på "babyrytmik" med era nyfödda, äta sunt, träna, bjuda hem på Blingo-träffar OCH samtidigt ha tid att reta upp er på mig! Hade jag bara haft hälften av er energi...hade jag hatat mig själv! ;)

När jag ändå är igång... "PK-familjer"!? Vafan är det för jävla påhitt?! POLITISKT KORREKTA familjer? Eeeeh...till skillnad ifrån oss "vanliga idioter" då? Ibland...är familjeliv.se rena RAW Comedy club! Måste sluta hänga där, blir jämt ovänn med alla, hahaha. Jag tror att ni politiskt korrekta kvinnor i "Mamma-maffian" skulle må bra utav att släppa garden lite, säga som det är - och ha lite mer sex istället! Ha!


Igår hade jag över 600 unika besökare och det är ju helt otroligt! När jag startade den här bloggen var min förhoppning att kanske någon i familjen skulle orka läsa den. Men där fick jag så jag fes! Jag kollade igenom vilka sökord som hade lett till min blogg via Google igår och här kommer resultatet:

"Fredagsmys Reinfeldt" - Ja, vem behöver chips? Jag håller med! Fredagsmys med Fredrik låter ju hur mysigt som helst!

"Malin Birgersson" - Hjälp! Säkert ett gammalt Ekebo-ragg som sitter i Åstorp och gråter efter mig! GÅ VIDARE! Det betydde inget! (Och vafan, lämna Åstorp!)

"Snoppar" - Haha, välkommen du snoppjagare! Du blev kanske besviken på innehållet här?

"Meekatt" - Wiiih! MÅSTE ju vara ett gammalt MIRC-ragg!? DU lär ju gråta när du ser mig idag...såhär 17 år senare. Ibland ska man inte rota i det förflutna. "16-årig sedeslös blondin goes överviktig gift 2-barnsmor". Sexigt va?

"Nakenfis" - Sån é jag!

"Orgasm" - Eeeh...tveksam till att du hittade din "känsliga punkt" inne hos mig - men Yeyh för att du söker! Plötsligt händer det!

"Fula människor" - Ja, ni är självklart också välkomna in!

"Politik + debatt" - Ja, jag bloggar ju om vuxna saker också emellanåt!

"Sexgunga" - Hahaha, ja...just det. Det var ju det där med sex...när man var gravid...och inte kunde ligga, sitta eller stå. Förslaget om sexgunga kom då och det kan ni läsa om här i ett gammalt inlägg jag gjorde om graviditetens alla "ljuspunkter".

"Per Lernström" - Usch!

"Coola snoppar" - Hahaha! Välkommen!

"Ful apa" - Tack som fan för den Google!?

"Foppas penis" - Jag har skrivit mycket dumt men har nog aldrig funderat över Foppas penis. Du som sökte efter en beskrivning/bild på den får nöja dig med mig!

"Hökafältet Mellbystrand" - Välkommen in du vilsna naturist! Vi ses i sommar!

"Bikinilinjen" - Allvarligt...vad bloggar jag om egentligen?!

"Snoppar i snippor" -  Underbart! HÄR ser vi resultatet av ett barn som växt upp en "pk-familj"! Så här kommer porrsurfandet se ut om 15 år! Helt ofarligt - och meningslöst! ;)

NU ska jag chocka min kropp (och mina grannar) med en promenad! Och var inte oroliga för mig och min vikt- jag har en "Nöd-Geisha" i väskan!

over and out.

//Meekatt...

14 kommentarer :

  1. Haha, det där med sökord på google är kul. Jag kollade också det häromdagen och fick upp de mest underliga sökord på min blogg...

    Det roligaste att se var hur många som sökt på just "bondmorans blogg". Det trodde jag inte faktiskt, precis som du säger, man känner ju sig som värsta kändisen... (eller inte).

    Kram på dig
    /Bondmoran

    SvaraRadera
  2. Jag älskar din blogg!
    Ditt sätt att skriva, ditt sätt att inte vara så skitnödigt perfekt! Det är uppfriskande och roligt och jag hoppas att jag själv förblir mig själv när jag får barn och inte förvandlas till en "perfekt" person som springer in med huvudet före i väggen innan barnen är 5 år gamla.
    Kram på dig :-D

    SvaraRadera
  3. Kan bara hålla med om politiskt korrekta familjer, orka! Slappna av, ha skoj , ät Bullens pilsnerkorv till middag och använd udda strumpor ibland, enligt statistiken är det få som går hädan av det.

    SvaraRadera
  4. Asså, du är ju för underbar! Jag älskar din blogg!

    Och vad 17 är en "politiskt korrekt familj"?!?!

    "kollade igenom vilka sökord som hade lett till min blogg via Google"
    HUR gör man det? Det vill jag oxå prova ;)

    SvaraRadera
  5. Fan..ångrar redan att jag inte köpte en NÖDCHOKLAD jag också. Hur ska jag stå ut ikväll? Sitter redan i PYJAMAS och tycker att det är kväll. Klockan är tjugo över fem och jag har liksom redan gett upp. Ska man behöva byta om för att ge sig ut på choklad som värsta knarkhoran? Suck...ja. Måste ha. Nu.

    SvaraRadera
  6. Hahahahaha XD
    Ofta att du har fått klagobrev? Skulle vara bra kul att se vad de har att säga... :O Jag tycker det känns bra att läsa om någon som är ärlig för en gångs skull, och inte bara glorifierar familjelivet. Och humor! Heja dig säger jag :)

    Och det där med att kolla vilka sökord folk hamnat här på, hahaha xD skitkul.

    SvaraRadera
  7. jag vill också veta hur man kollar vilka google ord man har till bloggen. Älskar ditt skrivande!

    SvaraRadera
  8. Catharina: Tack snälla! Håll dig bara borta ifrån föräldragrupper och öppn förskolan så finns det hopp för dig med! *skratt*

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  9. Virrade in mig på FL för ett par veckor sedan, men lade genast cyberbenen på ryggen och skräckrultde ut därifrån ASAP. Någonstans på vägen hann jag snappa upp din bloggadress, och tack GUD för det! Nu känner jag mig avslappnad igen. FÄNKS!

    Skönt att se att alla mammor där ute inte lindat in sig själv i PK-inbillningen. ;)

    SvaraRadera
  10. Svar: nejmen åh vad trevligt att få besök av en sån kändis inne på min lilla blogg :D haha, ja, 16 följare - hoppa och fis! (säger jag med mina ynka 8, varav en är jag själv haha). Hemskt tråkigt för henne att hon blev så upprörd över din omoget roliga blogg som peppar upp folks vardagar ^^

    Ja, på tal om att få bukt med sömnen så kanske jag ska börja fundera på att gå och lägga mig snart, tack för påminnelsen... synd att jag inte tror på spöktimman så att jag liksom hoppade i säng när den närmade sig.
    Kram och tack för din kommentar! :)

    SvaraRadera
  11. HAHAHAHA! Vi älskar dig! Tack för att du finns och sprider ljus i familjeträsket! "Allt är dagis fel" - hahaha!

    Kram Anders och Mia, föräldrar till 3 troll!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack gulliga ni! Ja, dagis fel..eller svärföräldrarnas! ;)

      Radera
  12. Hos mig är det vanligaste sökordet adressen till min blogg... Eeeeh, alltså... istället för att skriva in Googles adress och där skriva in min, är det inte enklare att bara skriva in min adress på en gång?

    SvaraRadera
  13. Din blogg är ju helt underbar och jag älskar att du är så himla ärlig. Jag får mig ett gott skratt varje gång och det behövs verkligen.

    Undrar även hur man kollar upp det där med sökorden, hur kollar man det ? Skulle gärna vilja veta vilka ord som har lett till min blogg.

    Kraam.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!