onsdag 25 januari 2012

Dagens, Dagens & Dagens!

Ja, men det var väl ett jäkla tjat på alla bloggar om "DAGENS OUTFIT"! ÄR det verkligen så intressant att veta vad vi har på oss? Dagens frukost, dagens outfit, dagens lunch och middag, dagens högsta fis...hm. Ja, jag kanske borde haka på det här? Man vill ju smälta in liksom! ;)

Dagens frukost: 2 Alvedon (500 mg), 2 Kåvepenin (800 mg), 1 Sinova Forte, 2 tryck Flutide Nasal (Nässpray med kotrison), Ögondroppar och en hink med micrat kaffe! Ja, och en bit Geisha såklart! Man måste ju äta något så inte magen ballar ur nu med alla mediciner!

Dagens Lunch: Den missade jag. Jag sov. Men när jag vaknade upprepade jag morgonens fantastiska måltid och kompletterade med 4 pepparkakor som Alice hittat på golvet under soffan (vilket hon så snällt berättade EFTERÅT) och en clementin för att chocka igång kroppen med vitaminer. Wiiiih!

Dagens middag: Mer droger...och två pannkakor med äpplemos! Herregud vilken bra matdag!?

Dagens högsta fis: Tjejer fiser inte. Punkt.

Dagens outfit:


Dagens sämsta: "Den hemlige miljonären" på kanal 5. Suck. Hon hade lagt mer pengar i överläppen inför detta program än vad hon skänkte till kvinnogruppen. Jaja, five minutes of fame, ytterligare 20 sålda böcker...och de misshandlade kvinnorna får åka till Ullared! Heja heja!

over and out.

//Meekatt

21 kommentarer :

  1. Ha ha ha där kan man snacka om "liten smidig ninja"!
    Den hemlige miljonären missade jag med flit, men såg reklamen för programmet. Var inte hon med som ett airhead i något av amerikanska husfru-programmen? Förresten, HUR MYCKET gav hon?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är jag het!? ;)
      Jo, jag tror det var hon...och hon gav 20 000 kr till kvinnogruppen. Sammanlagt gav hon bort 100 000 kr...och det är ju inte lite pengar, men vafan!?

      Radera
  2. Containern på Vallbogatan25 januari 2012 kl. 22:53

    Oj vad du bloggar nu för tiden. Du borde skriva en bok: "Bli sjuk så blir du produktiv".

    SvaraRadera
    Svar
    1. Containern på Vallbogatan!? Herregud!? Är detta min riktiga mamma!? ;)

      Ja, sjukdom is the shit. Man orkar knappa på datorn...men inte mycket mer!

      Radera
    2. Containern på Vallbogatan25 januari 2012 kl. 23:10

      Äntligen hittade jag dig igen, det tog tid att få internet indraget i Containern, sen var det bara till att följa spåren du lämnar efter dig (jag container-googlade på "Nakenfis" och "Foppas penis" sen var jag säker på att det var du).

      Oj, säg inte det där högt, då kommer en massa chefer världen över vilja att deras anställda arbetar när de är sjuka. :O

      Radera
    3. Tänk att jag lämnar efter mig så fina spår! Vad stolt jag blir över mig själv! ;)

      Oj, lovar att inte upprepa det där!

      Radera
    4. Containern på Vallbogatan25 januari 2012 kl. 23:23

      Inte lika stolt som mig! :P

      Radera
    5. Containern på Vallbogatan25 januari 2012 kl. 23:27

      :)

      Radera
  3. Vad gör 20 000 kr för skillnad? Det räcker ju inte ens till en Finlandskryssning ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. SKÖNT att du också blir lite upprörd! Hahaha!

      Radera
  4. Tack för att du har så skön stil på bloggen man garvar varenda gång man spanar in..texterna är helsköna=), så även dessa bilder...
    Med tanke på vilka lustiga sökningar vi bloggare brukar få så borde dina vara i hästväg...=)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men tack snälla! :) Vad kul att bloggen uppskattas!

      Ja, sökningarna är helt galna! Dagens skummaste = "plåtleksak+björn i säng" och "meekatt+transa". Vafan!?

      Radera
  5. Bästa "Dagens" jag någonsin läst och sett!! Keep it up!!

    Nä men visst vem bryr sig på allvar om vad folk har på sig. Jag sitter just nu i min nattklänning och har håret i en flottig toffs. Klänningen är lila för den som ny bryr sig ha ha

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag får kanske fortsätta med dagens! ;)

      "Nattklänning"...?!

      Radera
  6. Hahahaha! Du är sjuk i huvve!

    På ett bra sätt.

    SvaraRadera
  7. haha vilken härlig inställning du har! sitter här och små-leer. Fortsätt så! :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!