fredag 29 januari 2016

Vi MÅSTE prata om det här!

Ja, vi måste prata om gårdagen. Jag är...jättebesviken och känner mig lurad. Jag hade verkligen sett fram emot det det där...och nu känner jag mig alldeles tom. Det där var bara FEL. 

Alla tjatade om det. Hur stort det skulle vara. Radio, TV, tidningar... Alla var liksom uppspelta. ÄNTLIGEN skulle Arkiv X komma tillbaks! Freddy var nästan sexuellt upphetsad och höll sig vaken(!) till klockan 23 - helt utan drogpåverkan. Man skulle kunna tro att det var Mac Gyver som skulle uppenbara sig på TV:n. Men det var alltså Arkiv X. Och ja, jag tyckte ju också att det var spännande och laddade med 10 ml Cocillana-Etyfin, bästa filten och chokladpraliner. Sen började det...

VAFAN!? Hank Moody!?! HALLÅ!!! Det där går ju inte!? Varför har ingen sagt något? Varför har jag aldrig förstått att Hank Moody är Fox Mulder?? Jag som ÄLSKAR Californication och har sett alla avsnitt två gånger kan ju ALDRIG ta Fox Mulder på allvar igen. Jag satt hela tiden och väntade på att han skulle ta Dana på brösten eller att han skulle fråga om de inte kunde ha en utomjordisk orgie. Fan. Det här kommer inte funka för mig....sorry Arkiv X...men Hank Moody är ju Hank Moody och om jag blir besatt (eller påsatt) av en utomjording så kan inte Hank rädda mig med sin magiska penis...väl?!

En annan sak som jag har svårt för: Igår på Sveriges Radio i Kristianstad lånade jag toaletten. Superfräscht och handspriten stod på vasken - heja heja. Det hängde även en sån här ovanför handfatet: 

 

Är det bara jag som får en sjuklig lust att slita ner dem där och börja spola ögonen?! Nästan som en tvångstanke liksom. Jag satt och stirrade maniskt på den när jag kissade och funderade över om någon skulle märka om jag provade den.  Man kan ju fylla på med vatten efteråt som man gjorde på mammas spritflaskor i tonåren? Sen kom jag på att jag hade eyeliner. Men alltså...man undrar ju hur det känns liksom? Eller? Ungefär som man undrar hur det känns att ha sex med Hank Moody, haha.

 
I Kristianstad har man lite andra färdmedel än hemma i Mellbystrand. Coolt. Skulle haft en sån som Meekattbil kanske? Frågan är bara hur den här blekfeta osmidiga kroppen skulle ta sig i och ur den? 

Nej, lite jobb nu och sen Köpenhamn! Happy friday!

over and out. 

//Meekatt... 

8 kommentarer :

  1. Skrattar så jag gråter här! "Det här kommer inte funka för mig....sorry Arkiv X...men Hank Moody är ju Hank Moody och om jag blir besatt (eller påsatt) av en utomjording så kan inte Hank rädda mig med sin magiska penis...väl?!" HAHAHAHA!!!

    SvaraRadera
  2. Såg dig i Kristianstad igår och blev helt starstruck så jag vågade aldrig gå fram. Men nu har jag sett dig live iaf - wiiie!!! ;D

    SvaraRadera
  3. Haha, du är inte klok! Älskar't!

    SvaraRadera
  4. Arkiv x är inte något när vi Arkiv Meekatt... bara så du vet :D

    SvaraRadera
  5. Fast han var ju faktiskt Fox Mulder innan han var Hank Moody ;)

    SvaraRadera
  6. Då säger jag bara Hank Moody???! Who the f**k is Hank Moody??! Var tvungen att Imdb:a ju. xD
    Hade troligtvis inte kunnat titta på det där "Californication" då jag bara tänkt att det var Mulder hela tiden. Ha Ha. =)

    SvaraRadera
  7. De är helt stört galet obehagliga att använda. Så du behöver inte prova :D

    Mvh molekylärbiolog som fått SDS-lösning i ögat

    SvaraRadera
  8. *Jessica från Finland*29 januari 2016 kl. 17:33

    Jag äääälskar Arkiv X & tittade på varenda del då den kom, plus att jag har HELA serien på dvd (+ de 2filmerna som gjorts). Har du ej sett den serien förut (då du ej visste att det är samma skådis)? Jag håller med "Maria", han var ju faktist Fox Mulder först ;-) . Jag sitter DEFINITIVT bänkad framför TV:n varje tisdag (den började då här i Finland) fr.o.m. den här veckan, men det är synd att det bara är 6delar som gjorts...*snyft*

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!