onsdag 27 januari 2016

Klor, Trekanter & Radioprat!

 Skickade iväg en så här glad tös i morse! ♥

Idag mår jag lite bättre och jag försöker att inte stressa för mycket. Inledde med nagelfix hos bästa Sandra i Påarp på Hotnails.se. Alltid lika nöjd - både med finfina naglar och med våra två timmars pratande. Det är istället för att gå till psykologen för mig. Stackars Sandra har sett alla sidor av mig. Trött, sjuk, bakfull, (fortfarande full, haha), glad, ledsen och stressad. Men hon är bäst och levererar alltid superfina klor på katten! Och jag ska ju iväg på roligheter till helgen så då vill jag vara fin. 

Efter nagelfix passade jag på att bunkra med ramar på Ikea. In och ut genom butiken på 16 minuter. Då hann jag till och med inom fyndavdelningen och hittade en hurts till mitt nya kontor. Nytt rekord. Jag hann ju knappt ladda klart "elbilen", haha. ;)


Väl tillbaka på hemmaplan väntade ett stort paket! ♥ Massor med lyxig choklad, gulligaste nallen, kryahälsningar och ett erbjudande om en trekant. Haha, jag kommer få äta upp den där felsignerade boken länge misstänker jag, haha. TACK Caroline & Fredrik! ♥ Ni är fantastiska!


Imorgon ska jag köra till mitt hemland (Skåne) och medverka i radio. P4 Kristianstad, Sveriges Radio ringde förut och frågade om jag inte kunde vara med imorgon och prata om min bok och föräldralivet i allmänhet. Eller ja, radion ringde inte, haha. En MÄNNISKA som jobbar på radio ringde! Imorgon klockan 10,30-11,00 ska jag vara med om ni vill lyssna på mitt trams. Länk hittar ni här: http://sverigesradio.se/Kristianstad så att ni kan lyssna direkt utan att behöva ratta in kanalen. Jag ska försöka att inte svära och att inte säga allt för dumma saker. Radio är alltid lite läskigt tycker jag för jag pratar alltid innan jag tänker. Och det blir lite fel ibland. Men vafan, sån é ju jag...
 
Nu laddar den här blekfeta mamman (som snart är utan röst!!) med halstabletter och vila resten utav dagen så att detta funkar. Lite halvbra effekt att vara med i radio utan röst. Det positiva här är ju att man kan vara hur ful som helst när det är radio. Skönt.

Är det någon som vill ta en fika i Kristianstad imorgon så släng iväg ett mail! Jag kommer hänga kvar där sen under dagen  och spana in stan när jag ändå är på plats. 

over and out. 

//Meekatt...

6 kommentarer :

  1. Hej hej!
    Jaså Kristianstad? Välkommen hit. =) Ja hade man varit lite trevligare sällskap så hade de ju varit kul att ses (igen) asg. Mén men . Lycka till på radion! Kör hårt! Va bara dig själv! Du är grym!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! <3

      Är du inget trevligt sällskap? haha Kom och fika med oss!

      Radera
  2. Åh, JAG har mailat!! Jag tar ledigt från jobbet, haha. Ringde chefen och sa att Mee4katt kommer till stan och det var tydligen ett bra skäl att va ledig! *asg*

    Vi ses imorgon! ÄNTLIGEN ska jag få krama min idol! Jag vet att du inte gillar att krama främlingar men jag ska va snabb, jag lovar! Hahaha

    Kram Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha! Ta med chefen, verkar vara en klok person! ;)

      Ses imorgon! Kramas ska vi!! Haha

      Radera
  3. Kommer du uppåt Gävlehållet nånting under året? Skulle vara roligt att delta i något skoj! ❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, i februari/mars kommer jag åka upp till Gävle! ♥

      Radera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!