torsdag 8 maj 2014

Knipkulor, Rethosta & Fladdermus?

Jag skrattar så att jag gråter när jag läser en del av motiveringarna i tävlingen om knipkulorna. Batman?! Fladdermus? Underbart!  Fortsätt tävla! Och samtidigt blir jag glad ända in i hjärteroten över att kvinnor faktiskt vågar erkänna att vi har problem och att jag inte är ensam om att ibland kissa på mig när jag nyser...eller hostar, haha. Rethosteperioder jobbar jag härifrån:

 
Dagen inleddes med fikadate med Blingo-Cissi som hade med sig vaniljbullar stora som fotbollar! Me like. Snart är det bikinisäsong och jag kommer inte vara rynkig i alla fall! (Jag kommer antagligen inte ha bikini heller. Den här kroppen gör sig fan bättre naken än i kassler-nät!)

Nu ska jag ta tag i körjournalen för 2013 och sen bär det av till posten. Whoop!

over and out.

//Meekatt...

1 kommentar :

  1. Hahahaha!!! Jag kissar på mig(påriktigt!!)! Batman här, har faktiskt en tatuering med batman loggan och det finns en historia bakom den. ;) Och fladdermusen fick jag efter att jag fått barn nr 1 när marängen gick sönder och efter en plastik inte blev bättre, ena läppen ser ut som en fladdermusvinge ;) Man måste kunna skämta lite om det :P

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!