lördag 10 mars 2012

Sex i bilen, Trötta ben & Lemmar på bild!

Freddy blev jättenöjd med pimpningen av sin bil. Verkligen. Han upptäckte det på Willys parkering efter jobbet och tack vare min insats med superlim sitter dekalen som en fläskläpp! Jag är fan ganska rolig egentligen. Igår BACKADE han in bilen på uppfarten. Han tror nämligen att grannarna missar hans "Pussy Wagon" om han backar in bilen istället, haha. Ja, för gamlingarna på gatan står ju ALDRIG med trynena upptryckta i fönstret när vi kör iväg...

Idag kommer Alice kusin "Jack the danceman" för en heldag med övernattning och ikväll blir det Melodifestival á la sockerchockskaos! Giv. Mig. Styrka. Kvällens höjdpunkt blir lätt Ranelids nya brunare och mer internationella stil. Han pratar tydligen på engelska och i kombination med "nyans bajskorv" smälter han in i tävlingen som kaviar på en gräddtårta. Fan ta er nu om ni röstar vidare honom. Jag dör lite då. Hade mamma varit i livet hade hon röstat på honom två gånger - bara för att reta mig. Precis som hon gjorde med Tommy i "Baren" (2001?) Den mest otippade vinnaren någonsin - alla kategorier. Han skulle köpa en gravsten till sin brors grav men ångrade sig i sista stund och köpte varmkorv för hela skiten. Lyckad kille. Verkligen. Fan vad han måste älska varmkorv...

Det var evigheter sedan jag kollade igenom sökorden som har hjälpt nya läsare att hitta in i "Meekatt World" så jag tog mig en titt i statistiken. Here we go:

- Sex i bil - Ja tack, var som helst snart! Här hemma går det jävlar inte att vara kräsen. Man får vara glad om man hittar en barnfri zon och samtidigt råkar ha ett par minuter över (helst båda samtidigt - men man får inte vara kräsen), att man luktar någorlunda gott och att man just vid tillfället INTE har de där fula mammatrosorna på sig. Fan...jag måste slänga dem. Men när alla andra (som inte sitter för lågt, skär in i semlevolangen, är fula eller av modellen string) är i tvätten - så åker de fram och gode gud vad sköna de är. Men jag vet. Jag ska slänga dem. Imorgon.

- Estelles kofta - Åh, alla ni besvikna sökare som hade hoppats på mönster. Förlåt. Men vafan - kofta som kofta!? Det är för varmt med stickat i alla fall. Ni lägger ner en massa jobb för att tvinga en stackars bebis bära en varm och kliande kofta och de lär garanterat spy ner den innan ni hunnit föreviga kofthelvetet på bild i alla fall.

- Genusdebatt - OH NO! Jag skulle inte tro det va? ;)


- Kravallis - Åh, mammas lilla tös goes kändis! Haha. "Alice gästbloggar från dagis" är fortfarande ett av de mest uppskattade och lästa inläggen på bloggen. Jag fattar inget. Det är MIN blogg! Hm!

- Sparköp + rabatter - Wohooo! ÄLSKA SPARKÖP!! Jag ska ta tag i nya köptips i helgen! Man kan inte leva utan Sparköps fantastiska produkter! Senaste erbjudandet "Fjärrkontrollsförklädet" - för dig som bakar till TV. Ett förkläde...med plats för fjärrkontrollen...om man behöver pausa när man bakar...ihop med Laila..? Hahaha, visst är det genialt?! Man kan ju ha det när man kollar porr med...om man behöver stoppa undan "accessoarerna" och köra handsfree. 229 kronor - rena fyndet säger jag!

- Meekatt på gyn - Nej. Skärp er. Det finns ingen film på min 3 minuter långa trosvikning...eller på mitt pimpade könsorgan...hoppas jag?! (Pimpad på gyn)

- Kokvinnorna - Bondmoran!? Var det du?? ;)

- Äta bajs - Jag dör lite. Du som sökte på "äta bajs" och av någon oförklarlig anledning kom in till mig - backa ut igen är du snäll, slå dig själv hårt i ansiktet och gå åt ett annat håll. LÅNGT bort.

- Lemmar på bild - Wohooo! Internet hits Vidåsen!! (<-- ett äldreboende i Åstorp) Go Grandma!! (Ja, inte MIN mormor alltså...hon har trötta ben.)

- Sån é jag - Ja, sån é jag...

- Gruppsex + bio - Ja, alltså det beror ju helt klart på vilken film man ser. Sist jag och Freddy var på bio såg vi Paranormal Activity III och det var inte riktigt laddat för orgie.

- Geisha + Meekatt - Ja, jag vet. Det är inte riktigt normalt. Men jag ÄLSKAR Geisha. Ibland mer än mina barn. Typ...nu. Sån é jag.

over and out.

//Meekatt...

26 kommentarer :

  1. Ärligt talat så minns jag inte ALLS hur jag hittade din blogg? Jag har inte sökt på DOM DÄRA orden. Plötsligt var du bara där. Beroendeframkallande tydligen, ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, erkänn nu...det var du som sökte på "Paulo Roberto + snopp"

      JAG är glad att du hittade in, oavsett hur! ;)

      Radera
  2. "Jack the danceman" lät intr :-) hmmm vilken typ av dans ? Chippendales eller ;-P kanske fox?

    Underbar blogg Du har !!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, Jack the danceman är en 27-årig strippa ifrån Göteborg som kommer hit varje lördag! ;)

      Eller ja...Alice 3-åriga buskusin som kör den coolaste dansen av dem alla - Breakdance blandat med discodans och lite karate. :D

      Tack! Kul att du hittat hit!

      Radera
  3. *skrattar* ja jädrar vad konstig det blir i bland!! Jag hittade dig för att en bekant länkade din blogg till hennes sida på FB - med orden om att hon önskade att hon var som du.. Så numera läser jag ALLT du skriver!!

    puss&kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men wow...!! ♥

      Vad glad jag är att du hittat hit! Ha en toppenkväll! Rösta INTE på Ranelid! ;)

      Kram!

      Radera
  4. Haha haaaa xD " äta bajs" ?!! Jag går under, fy fasen va sjuka människor det finns:)! Berätta nu hur de kunde landa på din blogg :p
    Wohoho ja det var dagens xD

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, tänker inte ens fundera över det! Waah! Vad skriver jag om för skit egentligen?! Hahaha

      Kram!

      Radera
  5. Haha, så kul att se vad folk sökt på :D
    Hur ser du det? Är det mha google analytics?

    Jag kommer inte heller ihåg hur jag hittade hit för det var faktiskt ganska längesedan nu! ^^ men det var ju tur att jag gjorde det iaf ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är google analitics + bloggers egen statistik. Kul att se hur folk tar sig in... ;)

      Ja, jag är glad att du hänger här!

      Kram!

      Radera
  6. "- Kokvinnorna - Bondmoran!? Var det du?? ;)"

    Hahaha, nej det var inte jag. Jag ÄR ju en av kokvinnorna, fast i ett tidigt stadie.... Jag kommer bli som hon den där som går dubbelvikt hos kossorna och skrapar koskit med händerna. Eller NEJ, då kanske nagellacket pajar, jag får skrapa med armbågarna istället.

    Love you!
    /Bondmoran
    www.bondmoran.nu

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahahahahaha! Lovar att ge dig en praktisk spade du kan hålla mellan tänderna!

      Radera
  7. Jag skrattar gott som vanligt här inne!

    Mitt vanligsate sökord är nod dildo....vad SÖKER folk på egentligen?? :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, och eftersom att sökorden leder till oss - vad skriver vi om egentligen?! ;)

      Radera
  8. Jag har ju inte läst din blogg så länge men jag tycker nog att du får erkänna dig besegrad av lilla Alice och hennes gästblogg!

    Vilken rolig unge! Undrar vem hon fått det ifrån ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ajdå...besegrad av en 4-åring!? ;)

      Radera
  9. Varje gång jag läser din blogg när jag sitter i soffan så frågar mannen vad jag skrattar åt. Meekatt säger jag, hon som bor i ....jaaaa, jag vet säger han...Ha, ha, e man på dåligt humör ska man bara hälsa på dig så är man på gott humör igen:))

    Lycka till med kvällen:)) De e skönt med stora barn....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, tack fina du!

      Kvällen gick kanon! Fullt ös...medvetslös!

      Radera
  10. Hur jag hittade hit? Ja inte googlade jag utan någon vänlig själ på FAMILJELIV länkade hit och talade om att detta var en kul blogg ... KUL??? Den är vansinning och jag bara älskar den!
    Tack för att du är du och för att du bjuder på dig själv och din familj så vi andra kan få skratta!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! Vad glad jag blir! Kul att du hittat hit! (Jag kanske ska skriva så mkt elakt om familjeliv? haha)

      Kram!

      Radera
  11. Tycker det är så gulligt att se med vilken kärlek och HUMOR som du ser tillbaka på din mamma :) Det är helt rätt! Man ska komma ihåg sina käras tid på jorden med glädje, inte sorg. Så vill jag bli ihågkommen när jag sitter däruppe och tittar ner i alla fall :) Inte fan vill jag se att folk sitter och deppar för att jag behövde gå vidare?!

    Och sen "Ska slänga mamma trosorna i morgon"... Det är fult att ljuga Malin :( Haha!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Naw...ja det är ju så man vill bli ihågkommen iaf. Saknar mamma så jag nästan går i bitar ibland - och ibland kan jag bara skratta rakt ut för att jag kan nästan höra henne säga "Men Malin!?" ;)

      Fan. Mammatrosorna... Jag ljög igen...hahahaha ;)

      Radera
  12. Hahaha. Äta bajs och bioorgie, me likyliky. Och du. Släng de där mammatrosorna. Nu. Lova? Annars kommer det aldrig bli betalt i natura längre. ;-)

    SvaraRadera
  13. Jamen geisha är ju så jääääävla gott!!! Jag har inga barn, men jag hade också antagligen låtit geishan gå före dem :-P

    Kram påre´

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja...valet är ganska lätt ibland. ;)

      Radera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!