lördag 24 mars 2012

Dags för TÄVLING! Wiiiiiiiih!

Dags för ännu en tävling för alla mina fantastiska läsare! Läsarantalet fortsätter att öka och ingen är ju gladare än jag för det! Meekatt på Facebook har kommit upp i 300 gillare och det måste ju firas! Återigen - TACK för alla kommentarer och mail ni skickar! Känns härligt med all positiv feedback på bloggen! Jag skriver ut och sparar ALLA mail i en "fan-vad-jag-är-bra-egentligen-låda" som jag tar fram när jag känner mig allmänt meningslös och nöd-Geishan är uppäten!

Ni som ännu inte hittat in till Meekatt på Facebook - klicka in er och gilla! Här inne är det OKEJ att skriva att man är trött på sina barn, att man längtar efter ensamtid, choklad och att man ibland faktiskt önskar att man kunde byta sina barn mot en bag-in-box! Familjelivs supermorsor göre sig icke besvär (om ni inte sitter inne med information gällande nyheter på tjockismarknaden! (<--- Nya chokladsmaker, kakor, glassar och annat som får en trött småbarnsmamma att vibrera av lycka)

TÄVLINGEN:

Jag gör det lite roligare genom att ha TRE vinster. Det blir slumpen som avgör vem som vinner och jag drar tre vinnare genom www.random.org. Tävlingen avgörs på lördag den 31 mars klockan 20,00. Vinsterna är följande:


1:a pris: Ett jättefint 3-vånings kakfat. Höjd 41 cm Strl 27/23/19 cm Ø
2:a pris: Klocka ifrån Guldfynd i vårens snyggaste färg - limegrön
3:e pris: Gottepaket! Nyheten Ballerina Marängsviss & ett Geisha såklart!


För att vara med i tävlingen ska du:
1. Gilla Meekatt på Facebook och dela på din sida & din blogg.

2. Följ bloggen på Bloglovin genom att klicka HÄR 

3. Skriv "Jag är med!" (<..typ? haha) under BILDEN MED VINSTERNA inne på Facebook-sidan. Kommentar nummer 1 får lottnummer 1 osv. Är du ny följare på Bloglovin så skriv även vilket nummer i ordningen du blev.

Ja, ganska enkelt va? Hoppas på många tävlande! LYCKA TILL allihop!
over and out.

//Meekatt...

22 kommentarer :

  1. Jiiihaaa, jag lyckades länka och dela och skriva under rätt bild och så!

    Tror jag....

    SvaraRadera
  2. Jag är med såklart!! :) Håller alla tummar och tår jag bara kan!! ;)

    SvaraRadera
  3. Jag är med - nr 35 i ordningen på Fejan! :)

    SvaraRadera
  4. Vad fint du har gjort här på bloggen! Me like!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jag ändrade igen! Hoppas det ser ok ut fortfarande?

      Radera
  5. Jag är oxå med o har inte en susning om vilket nr jag har på vare sig fejan ellet på bloglovin, men jag är rätt glad ändå :D. Tack för dagens bästa garv genom din blogg, gillar verkligen ditt sätt att skriva !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, tack snälla! Och lycka till i tävlingen!

      Radera
  6. Är med, nummer 61!!

    SvaraRadera
  7. Självklart är jag med! :) en vinst isig, att bara få läsa din blogg! :)

    SvaraRadera
  8. Men vafan....
    Jag har inte facebook...suck

    /Anondoderorsos

    Så man kan väl hoppas på nåt tröstpris...?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du kan få ett hångel? ;)

      Radera
    2. YES...YES...YES

      HEHE...
      Hångel är inget tröstpris...DET är högvinsten. ;P

      Bara och ställa fram hångelsoffan som man landar mjukt när man svimmar...

      /Anondoderorsos

      Radera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!