måndag 20 april 2015

Freddy goes to...

Då har vi valt en vinnare i "Meekatt tävlar bort sin man-tävlingen", haha. Freddy är verkligen JÄTTEGLAD över det här uppdraget. Han har nog aldrig älskat sin fru mer. Nu ska det bli skinande rena fönster hemma hos...

...ÅSA! För Åsa har både stort hus, inglasat uterum, två bilar, en husvagn och ett förtält. Nu jäklar ska maskinen få jobba! Jag ser fram emot att dricka vin och titta på när maken sliter i banandräkten eller bar överkropp efter önskemål. ;) Heja dig älskling!

Nu ska jag försöka släpa med mig den här hårbollen på en promenad och sen ska jag till Malmö hela dagen.


over and out.

//Meekatt...

2 kommentarer :

  1. Hej.
    Är det en Tibetansk Spaniel ni har ?
    Var har ni köpt den ?
    Hur gammal är den ?
    Vi har en som är 5 år köpt i Eskilstuna.
    Hälsningar Skaune

    SvaraRadera
  2. Grattis till Åsa!
    Kram från mig

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!