fredag 24 april 2015

Amputation, Favoriter & Analklåda?

"Hej Meekatt! Jag älskar din blogg och den får mig att skratta och gråta när jag behöver det som bäst. Jag letar ofta efter inlägg som jag vill visa mina vänner när vi pratar om dig men hittar inte dem då. Har du något bra tips på hur man hittar något specifikt inlägg? Sen skulle jag offra ett ben och en arm (och två barn) för att följa med till Barca i Augusti, bara så du vet!"

Tack! Underbart att bloggen är uppskattad! Blir jättejobbigt för mig att ha med en massa folk till Barcelona som är nyamputerade men det löser vi mot ett visst tillägg, haha. Jag får dagligen mail ifrån läsare som letar efter ett specifikt inlägg och det där är ju inte alltid jättelätt. Googla! Jag får in massor med läsare via google som sökt på "meekatt+gyn" och "meekatt+ullared" så prova den vägen. Sen har jag ju en flik på bloggen med "Favoriter" där jag samlat de mest lästa/kommenterade inläggen för att ni enklare ska hitta dem. Fattas några av era favoritinlägg här så hojta gärna till! Men här har ni dem som ligger där idag - enjoy ni som är nya in!

Blandat trams:

Det här med Återbruka-grupperna...

10 BRA saker med Ullared och så Boris respons på det: "Uppmärksamhet, Analklåda & Skam"
 
Det finns inget Fredagsmys! 

Kräk i luggen, Pimpad på Gynbesök & Döv! 

 Vad blir det för jävla mat?! 

 Hen, Snippor & Meppor! 

 Genus, Mäktig kärlek & Sexuell läggning!

Idioti, Nakenchock & Platta Visakort!

Föräldrabikten!


Kom igen mammor!

Kärlek:
Till någon speciell...

Älskade skitunge

TACK till världens bästa personal!

Det här med Familjeliv.se...Hets mot folkgrupp, Porrfilm & Mögelost!

Borttappade barn, Mammamaffia & Friterade nappar!   

White Trash, Bonusbarn & Troll!

Och så lite inlägg om saknaden efter min mamma, sorgen och hur man går vidare...Hur överlever man?

Maffiamail, Överlevnad & Världens bästa bullar!

Du fattas mig

Tomtar, Extra starka halstabletter & Nedräkning!

 Något blev fel...   

Plåster i metervara, Saknad & Ostfrallor?

Barnen gästbloggar...
Alice gästbloggar från dagis!


 Alice gästbloggar! 

 Alice gästbloggar!

 Elton gästbloggar! 

 Jag har hittat snoppen!

Viktigheter:
Inga rasister på våra gator!

Alla lättkränkta människor

Konsekvenser, Straff & Fittmammor!

Kärlek, Social kompetens & Svar!


Och så debatten som blev hysterisk och är full med roliga kommentarer:
När blev det förbjudet att läxa upp olydiga barn?

NU ska den här blekfeta mamman ta helg! Jag har lovat pannkakor på Cecilias i Laholm till mellis för barnen idag! ♥ Sen är ju frågan...


Dela gärna med er så att fler hittar in till bloggen!

over and out.

//Meekatt...

5 kommentarer :

  1. Läste ditt ullaredsinlägg - igen - och det är lika roligt nu :-D Som vanligt så dyker andra tankar upp i huvudet andra gången man läser något och direkt från min ocensurerade hjärna kom nu: "Men Malin använder du TAMPONGER? - jag trodde garanterat du hade en menskopp!" Helt onödigt vetande ;) men jag kände en obeskrivlig lust att dela med mig :-P För sån e jag! :-D

    SvaraRadera
  2. Vill bara säga tack för att du bloggar. Tack!

    Har läst flera av inläggen du länkat till ovan och efter ett par riktigt jobbiga veckor med ett av mina barn så har jag gått på knä, gråtit, svurit, skällt och gråtit mer. Min man arbetar borta mycket och med två barn och studier så har jag fullt upp. Det har gått bra, även om det varit tungt ibland, men just på sistone har det varit värre. Men att läsa dina inlägg har hjälpt mig otroligt idag. Nu känner jag mig som en helt NORMAL, BRA mamma. En sån som gör sitt bästa men som inte är perfekt. Så än en gång: tack!

    P.s. Tack för skratten också :)

    SvaraRadera
  3. Kan inte annat än att hålla med, du är såå rolig!!!
    Tack för en super blogg!

    Vill också passa på att slå ett slag för den blogg som jag och min vän har. Vi skriver öppet om att försöka bli gravida och allt på den vägen!
    Vår spännande resa mot plussen. ----> WWW.MammaPrat.blogg.se

    SvaraRadera
  4. Tänkte jag skulle läsa När blev det förbjudet att läxa upp olydiga barn? igen men länken fungerar inte :-(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gå in på Nyheter24.se under debatt så hittar du den! ♡

      Radera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!