tisdag 21 april 2015

En fluffig tävling?

Dags för en kul tävling i det fina vädret! Snart är sommaren här och Alice frågar varje morgon "Är det kjolväder mamma?" Inte riktigt än men snart är det bara ben och skrubbade små sommarknän för hela slanten! Och då kommer favoritkjolen ifrån Hoppiloo fram. Kjolarna är generösa i storleken med jättebra resår. Alice har den största storleken i 130 och kommer kunna använda den länge till! Till och med Freddy kommer i den. Han vill dock inte va med på bild. Konstigt... ;)

www.hoppiloo.se
 Supermegafluffig! We love!
 
Hoppiloo har en massa fina volangkjolar, maskeradkläder och accessoarer där man kan syskonmatcha eller matcha med pappa! Och du handlar alltid fraktfritt!
 
www.hoppiloo.se

TÄVLA om VALFRI vara! Gilla hoppiloo på Instagram och tipsa i ert eget flöde om tävlingen. Kika in på hemsidan HÄR och välj ut just din favorit! Skriv vad du skulle vilja vinna samt en kort motivering här nedan. En vinnare dras på tisdag den 28 april och presenteras på bloggen dagen efter. Enkelt va?

www.hoppiloo.se
over and out.

//Meekatt...

26 kommentarer :

  1. Åh vad mycket fint. Jag vill vinna en tyllkjol i spets i cremefärg till min brors dotter som älskar allt som är fint!
    Eller kanske en sån där fin väska...eller ja. Kjolen vill jag vinna!

    SvaraRadera
  2. Åh koalaväskan har jag suktat efter i flera månader! Jag vet att dottern är ungefär lika lång som väskan.. men hon måste ju ha den! (Läs; jag måste ha den) barn är perfekta att skylla på ;)

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna att jag vinner en lila fluffig kjol till min tjej som nu gått från pojkflicka till prinsessa. Nu är det kjol som gäller varje dag och den ska vara fluffig så den svänger när hon dansar :)

    SvaraRadera
  4. Noooo, varför instagram?!?! 😭 har ju inte det! Jaja, får hoppas på nästa tävling... 😊

    SvaraRadera
  5. Önskar vinna änglavingar till dottern som cosplayar. Hade varit perfekt till hennes klänning

    SvaraRadera
  6. Vill unna mina barn en bra present (läs fluffkjolen) som tack för att de hjälper mig att bli av med mina extrakilon från graviditeten (-15 kg sen januari - heja mig) genom att ständigt springa ifrån mig så jag konstant är i rörelse... //Lena

    SvaraRadera
  7. Det jag skulle vilja vinna är ljusrosa flugor till min blivande man och vår son tills vi ska gifta oss i sommar. Sonen ska bara ha de bästa efter att cancerbehandlingen tar slut en månad tidigare! Vill, vill , vill vinna!

    SvaraRadera
  8. Hej
    Vill gärna vinna Ryggsäck - Räv till min systerdotter. Hon ska flytta i sommar och ska börja på ny förskola i höst. Är närvös inför detta så hade varit kul att få ge henne denna väska och kompis i ett att ha med till den nya förskolan som en liten trygghet.
    Gillar och delar på instagram evagustafsson_83
    Mvh Eva

    SvaraRadera
  9. Min egen Alice vill säkerligen väldigt gärna vinna en egen fluffkjol! Här om veckan bytte hon kjol fyra gånger för att de inte var snurriga nog... 😉 idag fick hon också sina första snörskor, rosa såklart, och den gammelros kjolen skulle matcha perfekt till dem! Presenten skulle också göra att mammahjärtat blev lite lättare också. Jag har nämligen precis nyss börjat jobba heltid efter två år som arbetslös och det känns som att jag försummar min tjej (som har det lugnt och skönt med mormor när hon inte är på dagis), och visst kan man köpa sig kärlek med presenter? 😉

    SvaraRadera
  10. http://hoppiloo.se/kjolar/64-fluffig-kjol-silver.html#/storlek-130 för även killar vill dansa och mammor med som om ingen såg en till bra dansemusik.

    Å annars står peruk högt på önskelistan för liten stor kille. http://hoppiloo.se/peruker/141-peruk-lang-svart.html

    SvaraRadera
  11. en fluffkjol i rosa till Nova som precis fyllt 5 och fick avbryta sitt födelsedags kalas för att jag fick åka till förlossningen. Ut kom lillasyster 2 veckor för tidigt. hade gärna gett detta till världens bästa storasyster som inte fick det kalas hon förtjänade.

    SvaraRadera
  12. Åhhh, skulle vilja ha rävryggsäcken till min lilla Siri snart 3 år som precis fått diagnosen celiaki, inte så kul för varken henne eller oss och en väska hade piggat upp och den hade hon blivit mkt glad för. Den kan hon ha sin snutte i när hon börjar på dagis i höst.
    Gabriella B. Reimer

    SvaraRadera
  13. En fluffig lila kjol i storlek 90 till mitt arga oresonliga söta underbara lilla barn. Vi har en tonåring i en tvåårings kropp. Mutor is tha shit!

    Sandra Nilsson

    SvaraRadera
  14. Åhhh, hade gärna vunnit rävryggsäcken till min lilla Siri. Hon är tre år och har nyligen diagnostiseras med celiaki, inte så roligt. Men bra att ha fått en orsak till varför hon är så otroligt pytteliten. Hon hade älskat en sådan väska! Den hade varit perfekt att ha snutten i när hon börjar dagis i höst.

    Gabriella B. Reimer

    SvaraRadera
  15. Malin Näsström28 april 2015 kl. 21:34

    Tyllkjolen vill ja vinna till jäntan min! Har dock inte hunnit komma på vilken färg än eftersom ja fick stressa som en tok att hinna in hit och tävla efter att du tipsa på Insta. Hon kanskefår välja färg själv också! Nån bra snyfthistoria till varför jag bör vinna har jag inte heller. Tyckte att kjolen var så jäkla snygg och fräck och jag vill ha den! Malinnas heter jag på Instagram. Ha en fortsatt trevlig kväll!

    SvaraRadera
  16. Åhhh, hade gärna vunnit rävryggsäcken till min lilla Siri. Hon är tre år och har nyligen diagnostiseras med celiaki, inte så roligt. Men bra att ha fått en orsak till varför hon är så otroligt pytteliten. Hon hade älskat en sådan väska! Den hade varit perfekt att ha snutten i när hon börjar dagis i höst.

    Gabriella B. Reimer

    SvaraRadera
  17. Malin Näsström igen28 april 2015 kl. 21:35

    Fan! Skrev ja tyllkjol? Ja menar fluffig kjol! Sorry

    SvaraRadera
  18. http://hoppiloo.se/kjolar/62-fluffig-kjol-flerfargad.html
    jag har en dansant snart 6 åring som hafe älskat den fina kjolen! Tänk vad hon skulle övat och tränat :-)
    håller tummarna för henne :-)

    SvaraRadera
  19. Åh den fantastiska klänningen-jeansblå med spets föll jag för direkt 😊. Klockren till min lilla dam som fyller 3 på lördag! Kram på dig!

    SvaraRadera
  20. Jag skulle få en sockerchock om jag vann för då skulle dottern få en fluffig kjol i gammelrosa till sin skolavslutning. Hon slutar i första klass nu och trots att jag själv är rutinerad lärare kommer jag snyfta högt av hur fint det kommer att vara!

    Har börjat följa och tipsat. Dock är min profil dold men börja följ annamedliteta för en kväll så kan du kolla bilden! :-) Hoppas på tur ändå och har många mammor i flödet som jag hoppas hinner ta sig hit pga mitt tips!

    Kram

    SvaraRadera
  21. Åhhh, hade gärna vunnit rävryggsäcken till min lilla Siri. Hon är tre år och har nyligen diagnostiseras med celiaki, inte så roligt. Men bra att ha fått en orsak till varför hon är så otroligt pytteliten. Hon hade älskat en sådan väska! Den hade varit perfekt att ha snutten i när hon börjar dagis i höst.

    Gabriella B. Reimer

    SvaraRadera
  22. Åhhh, hade gärna vunnit rävryggsäcken till min lilla Siri. Hon är tre år och har nyligen diagnostiseras med celiaki, inte så roligt. Men bra att ha fått en orsak till varför hon är så otroligt pytteliten. Hon hade älskat en sådan väska! Den hade varit perfekt att ha snutten i när hon börjar dagis i höst.

    Gabriella B. Reimer

    SvaraRadera
  23. Jag skulle vilja vinna en fluffig kjol lila så jag kan ge den till min guddotter. Hon älskar kjolar och särskilt fluffiga sådana :)

    SvaraRadera
  24. Är väl lite sen på de nu men va sjutton får ju pröva ;) Den där härliga silvergrå fluffiga kjolen tror jag barnen på jobbet hade uppskattat då svaret varje gång på frågan " vad vill ni göra med discorummet" är vi vill ha mer fina kjolar. Å de faktum att den är grå gör ju den så härligt könslös, eller hur ;) så kan Elton få dansa runt i den också å slippa slita på Alices ;)

    SvaraRadera
  25. Min äldsta son har länge önskats sig en tyllkjol och denna i rosa vore perfekt. Han skulle bli överlycklig om han fick den.

    Josefin Fjellman

    SvaraRadera
  26. vill verkligen ha en fluffig kjol har letat överallt nästan efter en såna kjolar och jag är 13 år och älskar frost o prinsses grejer och har en fråga kan man ha en sån kjol i stl 130 om man är 13 år? tacksam för svar !!!!!!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!