söndag 19 april 2015

En bra rabattkod, Jeansrumpor & 3-åringar!

Ni vet det där med att fota barn..? Inte alltid helt enkelt, haha. Men here we go! Barnen har fått nya fina kläder ifrån Ossoami och jag ville ta lite fina bilder på dem. Jag har skrivit om jeansen ifrån Ossoami förut och nu har jag en bra rabattkod till mina läsare. Vi ÄLSKAR jeansen! Världens skönaste jeans, perfekta att leka och härja i, helt omöjliga att slita sönder och dessutom jättesnygga. Ossoami ger ett års garanti mot trasiga jeansknän...det är de nog ganska ensamma om? De går dock aldrig sönder. Elton bor i sina Ossoami och det är "de mjuka jeansen" som han kallar dem. Bra betyg ifrån en 3-åring som annars vägrar jeans! Att få fina bilder på en 3-åring är dock inte det lättaste...

"Kan du visa hur byxorna ser ut bak Elton?" 

 "Så här mamma? Nu ser du bak!"
 
 Älskar tröjan som också är ifrån Ossoami!

 "Kan du försöka se lite normal ut Elton?"
 
 "Så här mamma?"
 
 Blå tunga matchar blå jeans? Suck...
 
Min fina tös ♥
 
 Och han den där 3-åringen...
 
 Och han den där 36-åringen, haha. (Inga Ossoamijeans dock, haha)
  
 Min jeansvägrande 7-åring som numera bor i sina nya jeans och älskar dem! Mjuka och snygga! We love!

 Och den där 3-åringen igen...med en impad storasyster.

 
Passa på att shoppa fantastiskt bra jeans till barnen! Med koden MEEKATT14 får man 75 kronors rabatt när man köper sitt första par jeans hos www.ossoami.com. Gäller 20-27 april och kan ej kombineras med andra erbjudande.

Ja, de är ganska fina...när de är på rätt humör. ;)
 
over and out.
 
//Meekatt...

6 kommentarer :

  1. Vilka fina (Mee)kattungar du har katten! ♥

    Köpte Ossoami sist du bloggade om dem och vi är frälsta. Min dotter som också bara går i leggings annars vill bara ha jeansen nu. Snygga och bästa kvallen!

    Älskar bilden på Freddy,, hahaha. Ha en toppendag!

    SvaraRadera
  2. Ossoami är helt grymma, dock tyckte jag att de var små i storleken, får beställa en större än vanligt. Får man rabatten fast man har handlat tidigare?

    SvaraRadera
  3. Handlat och klart, tack för rabatten!! :-)
    Vore kul att höra hur många beställningar de fick med din rabattkod.

    SvaraRadera
  4. och detta berättar du NU? När jag redan har en femåring och några hundra par byxor med hål på knäna? ;) Hur är dom i storlekarna tycker du? Ser att Elton har dom med mudd, muddar går alltid hem här men går dom att "växa" i så man kan köpa lite stora? (Annars är jag mycket för NovaStar just för det, dom funkar jäkligt länge med långa muddar, om dom inte går sönder då alltså.. ) Dessa måste jag testa, ska bara vänta in lönen först :-D

    SvaraRadera
  5. Hur är dom i storleken? Har en tös som har lite "vällingmage" och behöver lite lösare runt midjan.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!