torsdag 13 mars 2014

Rödvin, Barnvakten & En Brasiliansk?

Tack för massor med bra tips och råd efter gårdagens inlägg! Så många kloka människor som hänger här inne! En och annan är kanske lite mindre klok men man kan ju inte lyckas jämt, haha. Jag fick tipset att själv utebli ifrån måltiderna och därmed skapa en bättre stämning i köket och familjen, haha. Jättebra tips! Jag sätter mig i garaget och tar ett glas rött istället i fortsättningen. INGEN hade uppskattat det mer än jag! För sån é jag!


Idag åkte Freddy till Turkiet med jobbet. Han var modig och tog med sig ipaden. Jag hoppas fan att han superlimmar fast den i händerna så vi inte blir av med ännu en kär ägodel! Att han slarvade bort min nya fina kamera kan jag leva med...men inte ipaden!! Det är ju vår enda barnvakt! ;) 

Idag har jag lovat att hämta tidigt på fritids (vilket är klockan 15 i vår familj). Alice ville ha "en kille med sig hem idag" och då får vi ju hoppas att hon får napp. Jag har städat hela huset och nu går tvättmaskinen för andra rundan. Det här med att slappa är inte min grej... Men huvudet dunkar på och jag är effektiv i fem minuter åt gången...sen dör jag lite. Så nu blir det soffläge innan jag ska in på sjukhuset en sväng. Ni vet det där roliga besöket...skjut mig. Dags att ta tag i vinterpälsen så att jag inte skrämmer iväg den stackars läkaren.


Dagens stora fråga: Strumpor på...eller strumpor av?

over and out.

//Meekatt...

6 kommentarer :

  1. Jag gjorde det besöket igår. Jobbar på sjukhus och smet iväg under lunchen. Springer med stödstrumpor (ja, 28 år och stödstrumpor men på jobbet är det asaskönt) De hade jag på mig under tiden jag låg där haha. Vita stödstrumpor med färgglada ambulanser på.
    /E

    SvaraRadera
  2. Ja du, i Florida är der verkligen strumpor av:-) (o vinterpälsen är definitvit borta:-D

    Kram

    SvaraRadera
  3. Klänning och strumpbyxor så att man slipper springa med rumpan bar men man slipper även problemet med strumpor på/av ;)

    SvaraRadera
  4. Strumpor på och vinterpälsen av? En läkare sa till mig en gång att jag inte skulle raka mig för det blev irriterat, han tyckte jag skulle klippa det istället!?? Hahaha hur jädra länge måste man odla då? /Mallan

    SvaraRadera
  5. Jättefin blogg! Kommer fortsätta följa ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!