fredag 21 mars 2014

Barnmässan i Karlstad levererar!

Efter en heldag på mässan är jag och Alice helt slut. Men lite bilder ifrån dagen bjuder jag på innan jag somnar:
 
 
 Alice & Byggare Bob
 
Mer snickarglädje! Jag & Byggare-Björn!
 
Mirka med familj på besök i min monter
 
 Lite nyheter på mässan! På förfrågan - "vardagshjältarna" som vykort. Jättepoppis!

 Mer nyheter - mina egendesignade mobilskal
 
Vi VIP-Bloggare blev bortskämda med fantastiska goodiebags! GALET!
 
 Bonde lagar mat - med Ann Söderlund
 
  Världens bästa gäng! Tack för all hjälp idag Camilla, Maria, Evelina & Alice! ♥
 
 Nämen!? Vad lång bananen blivit!? Och vafan...TVÅ?! Therese?!
 
 Massor med goodies! LYX!
 
 Mirka & lilla Lilja 
 
Alice & Lilla Anna 

Therese som är ansvarig för oss jobbiga VIP-bloggare, haha. Underbar tjej!

Nu ska jag sova! LÅNG dag imorgon igen! Men jäklar vilket kul gäng vi är!
 
over and out.
 
//Meekatt...  

6 kommentarer :

  1. Passa på att kika in hos Ossoami, världens bästa byxor!! 😊

    SvaraRadera
  2. Åh jag hoppas korten kommer i webbshoppen också. Så bra beskrivet!
    /Amanda

    SvaraRadera
  3. Kommer vykorten på webshopen? /Maria

    SvaraRadera
  4. Verkar varit en mysig mässa när man tittar runt =) Kramar

    SvaraRadera
  5. Hej meekatt:)
    Några av grejerna i din goodie bag kom ju från mig, nämligen barnboken om Kalle Frågvis och romanen När minnen får liv. Jag är själv småbarnsförälder och vet att det kan vara svårt att få ro att sitta ner och läsa, men jag hoppas att du hinner göra det. Personligen tycker jag att det är ett riktigt skönt och lyxigt sätt att tillbringa egentid på. Om du hellre skulle vilja "läsa" boken via ljudbok, kan jag gärna mejla över mp3-filerna till dig.
    Vänligen
    /Malin

    SvaraRadera
  6. Ja, verkligen!!! Mer snickarglädje!!.
    Piet

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!