tisdag 25 mars 2014

Nytt nytt nytt!

Nu är äntligen webshopen uppdaterad med lite nyheter! Familjetavlorna var superpoppis på mässan i helgen och nu finns de att beställa även i stor storlek - 50*70 cm. Den här gav jag till Maria Wallquist med familj!

 
Många har frågat efter "Vardagshjältarna" i mindre format/vykort så att man kan ge en till varje fröken. Och nu finns de i 3-pack i webshopen! Fina att rama in som små tavlor med!


Och ja, mina nya mobilskal som gjorde succé på mässan i Karlstad finns också i webshopen! Finns till iphone 4 och 5 i shopen men kan även beställas till Samsung via mail! :) Fler motiv är på väg in!


Ja, sen var adoptionstavlan uppskattad och jag fick flera beställningar av den. Jätteroligt!

NU ska barnen somna och jag ska kolla på Jättebästisar och dricka TVÅ glas rött. Efter en hel dag med vab och gnäll så förtjänar jag det! ;) Sen ska jag designa tavlor så fingrarna glöder - whoop!

over and out.

//Meekatt...

www.krakelochspektakel.se

8 kommentarer :

  1. 2 mobilskal och vykort till alla fröknar beställda! Älskar allt du gör, haha. Känner mig som en stalker snart!

    Väntar på morfartavla!!

    SvaraRadera
  2. Familjetavlan! ♥

    SvaraRadera
  3. Vad kostar mobilskal till Samsung? Passar det till Samsung S2?!

    SvaraRadera
  4. Vad kul att det går så bra! Grattis! Det är du väl värd!
    kram
    Louise

    SvaraRadera
  5. Galna människa va du är duktig på att hitta på massa roligheter. MÅSTE SES SNART!

    SvaraRadera
  6. Villka telefoner passar mobilskalen till?
    Och vad kostar dem?

    SvaraRadera
  7. Vykort till fröknar, finns dom fortfarande?

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!