fredag 14 mars 2014

Barnmässan i Karlstad!

Jag har ju fått den stora äran att bli en utav VIP-Bloggarna på den stora Barnmässan i Karlstad och den går av stapeln redan nästa vecka/helg! Samtidigt är jag ju där som utställare med mina tavlor vilket känns jättenervöst, haha. Men det ska bli jättekul såklart!
Hoppas att få träffa lite av er läsare på plats!?

Mitt i min egen planering av Krakel & Spektakel så ska det bli jättekul att åka upp och inspireras och träffa härliga bloggkollegor i Karlstad! Kommer bli en grym mässa!

www.barnmassan.se

Jag har fått nu ett BARNmässan VIP-paket att tävla ut till någon av mina läsare! Detta innehåller en entrébiljett (värde 120 kr) samt en goodiebag! Alla älskar goodiebags! ;)

Vill du vara med och tävla om VIP-paketet? 

Kika först och främst in på hemsidan och spana in allt kul som kommer hända under helgen! Skriv sedan en kul motivering här under till varför just du vill vinna paketet! Glöm inte namn/e-post.

Missa inte att följa Barnmässan på Facebook HÄR och håll er uppdaterade om roligheter!
 
Vinnaren utses på måndag den 17 mars klockan 09,00 så skynda skynda! Biljetter kommer hem i brevlådan och goodiebagen hämtas ut på plats på mässan.
 
Hoppas vi ses där! Är jag inte i min monter är jag ute och försöker få lite snickarglädje hos Björn, haha. Sån é jag! ;)
 
Och ja, ni som vill beställa egendesignade tavlor ifrån mig - passa på nu så har jag dem med upp till Karlstad så ni kan hämta dem i min monter!
 
over and out.
 
//Meekatt...

12 kommentarer :

  1. Vill absolut vinna detta för jag och sonen skulle åka dit och göra mässan farlig. Vi skulle hård testa allt för barnen. Teater, snickra och inte minst bilen. En drömvinst med en son som liksom mamma älskar att leka. Sedan skulle jag ju få chansen att träffa underbara dig.

    SvaraRadera
  2. Vilken lyx det vore att få vinna ett VIP-paket! Är enormt sugen på att vinna en goodiebag, fri entre är bara ett plus i kanten. Betalar gärna för att gå på Barnmässan då den är uppskattat av stora som små här hemma men den där påsen skulle ju faktiskt göra årets Barnmässa till något extra för oss...Mvh Annika/ annikagiz@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Om jag vann skulle jag ge biljetten till min man. Han säger att han inte ska med men innerst inne tror jag han är ganska sugen :-). Och får han biljetten kan han ju inte tacka nej eller hur? Om inte annat får jag en barnvakt med så jag kan frossa extra mycket i årets mässa och alla spännande bloggar. emma.widman@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Jag brukar åka till Karlstad varje år för att besöka Barnmässan.Vi gör det som familjeutflykt och bor på hotell.Vi bor i Bollnäs och har 9 barn.Vi brukar ta med dom yngsta.Det vore toppen att vinna ett VIP-paket!

    SvaraRadera
  5. Jag och min familj brukar besöka barnmässan i Karlstad varje år.Mässan är kul både för barn och vuxna.Vi har 9 barn och bor i Bollnäs.Vi gör det till en familjeutflykt och besöker mässan och bor på hotell.Vore kul att vinna VIP-paketet!

    SvaraRadera
  6. När man är ensam med tvillingar på snart två år som trotsar o spottar ut mat o springer åt varsit håll är det skönt att kunna få egentid som inte innebär att sitta på toan ;) jag har fixat barnvakt och bokat upp min bästa vännina för att hälsa på barnmässan i karlstad. Jag längtar o planerar och det ska bli så underbart kul! När man sen får se kändisar som familjen annorlunda och dig (ja för du är en kändis för mig) så är det ju lite exgra spännande och pirrigt. Så en goodieebag och gratis inträde skulle göra helgen ännu mer perfekt till mig. Åååh jag hoppas att jag vinner!

    SvaraRadera
  7. Syrran har tjötat om den här mässan och säger att den är så jäkla bra och fantastisk och bla, bla, bla... :-)
    Tror det är dags att jag tar mej en sväng å kollar in den faktiskt, och om den kostar gratis är det ju verkligen ett plus ;-)
    /Ann
    annnn20@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Tänk att kunna få ge denna upplevelse till mig o min son som aldrig kommer iväg på roligheter. Han hade vart mer lycklig än jag att få umgås med sin mamma. Så båda håller tummarna nu på att vi kan få göra något roligt ihop.

    SvaraRadera
  9. Maria Henrikson16 mars 2014 kl. 14:41

    Vill gärna gå på mässa! En härlig dag med och för familjen! Tror barnen får det toppen! Jag kanske har turen att få fynda lite bra saker! / Kram Maria H.

    SvaraRadera
  10. vore riktigt kul att vinna både biljett och en godibag har äntligen lyckats få sambon att gå med på att åka å vad vore bättre än att få detta gratis så vi kan shoppa ännu mer
    Camilla sandberg
    millis_me@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Jag skulle gärna vilja vinna för jag har åkt dit varje år sen jag väntade min äldsta dotter som är snart 4 år.
    Men jag har flyttat till Halland så jag kommer dra med hela min familj till Karlstad för att få gå på barnmässan som är den bästa barnmässan.
    Så det skulle vara jätte kul och vinna fri entré så kan man lägga dom 120 kronorna på auktionen istället.

    SvaraRadera
  12. vem hade turen att vinna ? :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!