onsdag 6 november 2013

Tre par trosor, Frisläppta volanger & Fina brillor!

Då var det redan onsdag och halva veckan är därmed snart passerad.  Det går ju bra det här - alla lever! Nedräkningen pågår för fullt här hemma och nu är det 40 dagar tills vi åker till Kanarieöarna! Alice har redan börjat packa lite. En nalle, 2 målarböcker, en plastpåse med enkronor, en låda med fula bokmärken och tre par trosor. Det borde ju täcka alla behov när man har All Inclusive? Själv har jag köpt ett par nya solbrillor ifrån Michael Kors. Det får täcka mina behov och är det inte okej med nakenbad och frisläppta volanger så får jag helt enkelt hålla mig under ytan...sån é jag! (Freddy: Det var på REA! Nästan gratis...typ.)

www.tripx.se

Nu ska jag ringa Bolagsverket och sen ska jag ta tag i den där högen med kvitton som ligger här och skrattar åt mig. Förstår inte vad min assistent sysslar med?! Bloggar...på arbetstid? Snart dags för ett utvecklingssamtal här.

Tänkte förresten att jag skulle ställa till med en liten Vernissage snart i Strandhuset. Lite Per Morberg, Geisha och "julklappspriser" på mina tavlor. Någon som är sugen?

over and out.

//Meekatt...

5 kommentarer :

  1. JAAAAAA!!! Jag vill komma på Vernissage i Strandhuset! NÄR NÄR NÄR?!

    SvaraRadera
  2. Hahaha, det ingår väl i arbetsuppgifterna ;) Måste ju öva mig ju! Äh jag skrev bara två rader... Sedan blev allt annat fixat, inga kvitton kvar, tavlorna ligger och väntar på kartongerna, annars är allt färdigt! Mer kaffe!? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha .. Ni är fantastiska!

      Radera
    2. Malin .. Vernisage utan en bög? nej fan .. Är jag ledig så kommer jag ( jag behöver sovplats ) ;)

      Radera
  3. Jaaaaaag!!!! Pax att sova med Tommy. Om han får plats.
    //Tokmorsan

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!