torsdag 21 november 2013

Skönhetssömn, Knullrufs & Kattskit.

Det där med skönhetssömn är ju jävligt överskattat. Jag vaknade exakt lika ful som jag somnade. Mascara i halva ansiktet, kudden siter fast i ansiktet än och håret ska vi inte prata om. Det här med att klippa av sitt långa hår har vissa nackdelar...däribland morgonfrillan. Det som tidigare endast kunde framkallas av en rejäl orgie i sängen är nu standardlooken varje morgon. Fan. Jag har blivit som mamma - hårfönen är min nya bästa vän.


Nu ska jag göra Ägg och Bacon-frulle till Therese. Hon kan ju inte leva på kattskit stackarn, haha.

Ha en bra dag alla!

over and out.

//Meekatt...

3 kommentarer :

  1. Jag ligger allt annat än still när jag sover..

    Det värsta med det är att mina stackars nattkollegor får se knullruffset när jag kommer ner på morgonen på jobbet.
    I dag fick jag frågan om sambon varit och besökt mig i jourrummet en snabbis eller om jag står på händer och sover och gnuggar huvudet.. Jag drömde nog en vild dröm om sambon i natt.

    SvaraRadera
  2. Du får ha en bra dag. Trots morgonfrilla och kudde i ansiktet. Hoppas Therese gillade frullen.

    SvaraRadera
  3. Låter ju som mina morgnar!!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!