tisdag 19 november 2013

Tävla om ett härligt plagg ifrån Heart & Guts!

Vi har fått nys om ett nytt klädmärke - HEART & GUTS - som har blivit en ny favorit här hemma. Alice BOR i sina nya kläder och vägrar att ta av dem. Speciellt den där "asacoola" skinnjackan som "riktiga skoltjejer har".

http://shop.heart-guts.se/
 
Ja, för när man snart är sex år gammal är man asacool och de där fina tröjorna med disneyfigurer och skit är helt "modefel".
 
http://shop.heart-guts.se/sv/
 
Nu har jag fått lov att anordna en tävling för alla mina fantastisa läsare! Märket är ganska nytt på marknaden och ordet behöver spridas. En lycklig vinnare får ett VALFRITT plagg ur kollektionen som ni hittar HÄR. Underbar kvalitét, härliga färger, mjuka goa kläder, lite annorlunda plagg och framför allt - en massa fina kläder till grabbarna! Så in och kika med er!

http://shop.heart-guts.se/

Alice bor i sina nya "hälften jeans - hälften tights"- byxor. ÄNTLIGEN får jag på ungen jeans, haha. Världens smartaste plagg! Och om sin lila tunika som ni ser på bilderna säger hon själv att "det känns som att man är naken när man har den på sig". I vår familj är det en positiv känsla, haha. Jättemjuk och härlig. Tyvärr finns den inte i vuxenstorlek. Hade den gjort det hade jag köpt hela kollektionen! Jag beställde en likadan i vitt nu till semestern...till Alice. ;)

Vinn ett valfritt plagg! För att tävla:

1. Gå in och kika på hemsidan och välj ut ditt favoritplagg.
2. Tipsa era vänner på Facebook och eventuell blogg så att fler får upp ögonen för Heart & Guts och för tävlingen!
3. Skriv en kul motivering innehållandes ordet hjärta.

Tävlingen pågår till den 25 November och avslutas kl 21,00. Vinnaren presenteras veckan efter här på bloggen samt på Bloggens Facebooksida.

Lycka Till!

over and out.

//Meekatt...

34 kommentarer :

  1. Jag såg Alice fina jacka på Instagram och tänkte fråga var den kom från, Nu vet jag! Ska beställas direkt, älskar den!

    Men jag vill vara med och tävla också. Mitt favoritplagg är Adam Winter jacket i strl 110/116. Och en motivering: Om jag köper bara till den ena av mina två blir det smärta i hans hjärta? Hahahaha, kass jag vet.

    Tack för en toppenblogg!

    Louise Hansson

    SvaraRadera
  2. 1: http://shop.heart-guts.se/sv/Vara_artiklar/KILLE/-_Overdelar/Sam_Hooded_Shirt?id=116007 är perfekt för killen som bara . gillar skjortor med luva.. åååå så lätt att hitta! Glad blev jag. Julen är räddad!

    2: Anna Larsson på FB

    3.Mammas lille hyssmakarhjärta ska nog gå att bli finklädd till jul
    Med luva blir det riktigt kul
    Samma modedetalj som tomtefar
    men skägget hoppas jag väntar ett par dar.
    fast igår blev det tomteskägg av en våtservett
    så med luva och skägg bli det snits och etikett
    Smart när man ska torka gröt
    liten nisse är mammas sötnöt

    SvaraRadera
  3. Självklart vill jag tävla, och har delat på fb.

    Mitt favoritplagg är Clint Baggy Chinos i shadow, och om min femåring får dem kommer han att säga: "Men mamma,jag behövde ju inte byxor utan Star Wars-lego" och det kommer direkt från hjärtat! =)

    Tack för alla skratt, och tänkvärda ord! // Tina Mattsson

    SvaraRadera
  4. Candy street jacket i 98/104 är en klar favorit :)

    Mitt lilla hjärat som i ärvekläder bor, önskar sig denna när hon blivit stor!

    SvaraRadera
  5. Byxorna/Legginsen är ju geniala! http://shop.heart-guts.se/sv/Vara_artiklar/TJEJ/-_Byxor/Laura_Jeans_Leggings?id=233006

    Sådana i svart i 128 skulle vara perfekt till mitt lilla hjärtas tös. Utan byxor på kroppen hon frös? *ASG*

    Kram Karin

    SvaraRadera
  6. Klart jag hänger på denna tävling
    sue tunic föll ju jag för 98/104, denna väljer för mitt lillabonushjärta ( bonusbarnbarnet )

    Delat på fejjan & ska dela hos mig på bloggen

    SvaraRadera
  7. En härlig tunikaönskar jag åt min dotter! http://shop.heart-guts.se/sv/Vara_artiklar/TJEJ/-_Overdelar/Sue_Tunic?id=215004

    En tunika åt min flickebarn hade varit kul, kanske hon kan ha den till jul?
    Det hade värmt länge i mitt mammahjärta, om hon fin sig känt, min lilla ärta!

    SvaraRadera
  8. Åh wow !!! Riktigt snygga kläder, även till killar. Tack för tipset!

    http://shop.heart-guts.se/sv/Vara_artiklar/KILLE/-_Overdelar/Scott_Shirt?id=116006

    Denna kommer bli fin på pojken min
    nu kommer han bli riktigt fin
    Att få se honom le
    är allt jag kan be
    Tänk att få ge honom denna
    glädje i mitt hjärta jag kommer känna


    Kram Tessan

    SvaraRadera
  9. Tack för din roliga blogg. Den är bäst! Vad duktig du är!

    Snygga kläder!

    http://shop.heart-guts.se/sv/Vara_artiklar/TJEJ/-_Overdelar/Tracey_Tee?id=216004 denna hade jag valt.

    Min Tjej är snäll och rar
    när vi är ute och far
    Tänk om hon denna kunde ha
    när vi på kalasen va
    Då skulle jag bli glad i hjärtat mitt
    om du nu tänker med ditt ;)

    mvh Maria

    SvaraRadera
  10. Föll för alex parka jacket i färgen "Olive" och storlek 98/104.

    Jag vill till min Theon ge honom världen
    Men svårt är det för mig som inte äger den.
    Därför gör jag det bästa i att göra vad jag kan
    Och om det inte räcker så håller jag min hand,
    På hans fina hjärta, håller jag den kär
    Och berättar för honom hur värdefull han är.
    Med en parkas som är så ståtligt fin
    Så går jag och sonen runt med en glädjelig min.

    Heter Elisabeth Akestam på facebook :) kommer att tipsa via instagram också då jag ej har en blogg, på instagram går jag under nickname: theonsmamma

    SvaraRadera
  11. Har tipsat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/11/19/heart-guts-2511/

    SvaraRadera
  12. HUR snygg var inte den skinn jackan? Finns den i min storlek, preggo medium med extra kurvor? Kan säga att jag förstår att hon inte vill ta av sig den, det hade inte jag heller gjort ;)

    Sen var det de här med motivering, jag har alltid fått höra att jag inte har någon humor och ännu värre, jag är inte rolig själv. Så jag hoppas att min "tråkiga" motivering funkar bra ändå! Men samtidigt är det roligt att Elias har hittat sig en så pass bra förebild och att karln och han kommer så pass bra överens, det värmer i hjärtat!

    Mitt favorit plagg är såklart skinnjackan, men om jag vinner kommer jag välja alex parka jacket i färgen olive.
    http://shop.heart-guts.se/sv/Vara_artiklar/KILLE/-_Jackor/Alex_Parka_Jacket?id=150005

    Jimmy är Elias stora förebild, dom är helt underbara tillsammans. Elias gör allt precis som Jimmy gör och när Jimmy är borta om dagarna och vi ska gå ut tar Elias tag i Jimmys jacka och säger "NEEE, ha den, ha iimmy kacka" när jag tar fram hans jacka för att ta på den. Den här jackan var väldigt lik Jimmys jacka och jag tror Elias skulle bli riktigt stolt om han fick en och nog skulle det allt kännas lite extra bra i mitt mamma hjärta att ge honom en fin jacka i bra kvalité som han nästan valt själv. <3

    Tipsat i bloggen: http://fames.se/caroline/heartguts-underbara-barnklader/

    caroliinea@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Nu så :)
    1. Favoriten är CARLA PARKA JACKET till min stora tjej storlek 134/140.
    2. Ska dela på fejjan och imorgon skriva på bloggen.
    3. Min dotter är en vacker människa som bryr sig om alla runt henne. Hon är min skatt och har ett HJÄRTA av guld. Självklart är hon värd en vinst.

    SvaraRadera
  14. Den jackan som Alice har, så snygg!

    Skinjackan vill jag/ min dotter ha.

    Tänk om vi skulle vinna
    vi till dagis skulle hinna
    hon har tröttnat på hjärtan och figurer
    inget mer gnäll i tamburen
    Tänk om hon denna jackan kan få
    och hon med glädje utomhus kan gå
    Vilken lycka för både henne och mig
    så nu är det upp till dig ! ;)

    mvh
    Sandra

    Gillar din blogg "asamycket"

    SvaraRadera
  15. En jacka som är svart och fin
    en dröm för min Loreen
    Hon skulle bli så glad
    att hon utan problem skulle ta ett bad
    och hon som aldrig vill bli ren
    inte ens om sina ben
    Nu blir det en annan syn
    när hon vill bli ren om hyn

    // Hanna

    SvaraRadera
  16. Glömde ju hjärtat...

    tänk att man kan vinna denna här
    tror mitt hjärta i din blogg är kär



    /// Hanna

    SvaraRadera
  17. Denna skulle jag välja http://shop.heart-guts.se/sv/Vara_artiklar/TJEJ/-_Overdelar/Salina_Tunic?id=215003

    Hjärter, spader, ruter och klöver
    denna tunica är allt ag behöver
    för att göra min dotter extra fin
    mitt lilla hjärta i världen min

    Bella


    SvaraRadera
  18. Johanna Andersson, Båstad19 november 2013 kl. 21:54

    Så mycket fint till pojkar! Det är man inte bortskämd med! Gillar allt på sidan, haha. Hade nog blivit en jacka men kan inte bestämma mig. Motivering: För att hjärtat mitt tröttnat på gangstrar och dinos, så önskar jag mode ifrån Hearts & Guns till Milos!

    Bästa bloggen!! Tack för alla dagar du förgyller med din ärlighet och humor!

    SvaraRadera
  19. Hej! Är med :) Så mycket fint!

    Egentligen är mitt favoritplagg dessa snygga brallor i grey melange: http://shop.heart-guts.se/sv/Vara_artiklar/KILLE/-_Byxor/Zlatan_Street_Pants?id=134002 men de fanns inte i sonens storlek så då skulle jag istället välja denna coola jacka i färgen "stone", 98/104:

    http://shop.heart-guts.se/sv/Vara_artiklar/KILLE/-_Jackor/Adam_Winter_Jacket?id=150004

    Delat: https://www.facebook.com/matilda.pettersson.583

    Sällan vill sonen bli kallad mammas lilla hjärta.
    Han vill mest skoja, leka och kanske fjärta.
    Till månen och tillbaka älskar jag honom såklart ändå,
    och varm jacka bör han trots fattig mamma få.
    Heart & Guts har snyggaste modellen som håller måttet.
    Himla passande för den lilla prinsen här i lägenhets-slottet!

    Kram Matilda (matilda-pettersson@hotmail.com)




    SvaraRadera
  20. 1. http://shop.heart-guts.se/sv/Vara_artiklar/KILLE/-_Jackor/Alvin_Street_Jacket?id=150006

    2. Tipsat här: http://www.facebook.com/erika.naslund.5

    3. Mina barn älskar att springa med rumpan bar,
    folk måste ju tro att de inga kläder har.
    Deras kläder är dock många,
    men börjar nu bli alldeles för trånga.
    Eller nu tror jag nog det blev lite fel,
    för trånga gällde nog bara för mammans del.
    För korta var nog rätta ordet,
    så nu har jag lagt upp det på bordet.
    I år blev familjens önskelistor till tomten långa,
    då våra önskningar var väldigt många.
    Såklart kan han inte komma med allt,
    då han delar ut klappar överallt.
    Det är därför mycket som vi fortfarande behöver,
    och till det räcker inte våra små löner.
    Att få vinna detta vore därför underbart,
    då är allt vi behöver nästan klart.
    Vad tusan rimmar på hjärta?
    jag får nog dra till med fjärta.


    / erikanaslund@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Hej!

    Vilka underbart tuffa kläder. Hittade så mycket jag skulle vilja ha, framför allt till killarna i familjen. Mitt val föll på denna
    http://shop.heart-guts.se/sv/Vara_artiklar/KILLE/-_Jackor/Alex_Parka_Jacket?id=150005
    Jag har delat tävlingen här https://www.facebook.com/charlotta.hellstrom.9

    Nu kryper julen stressen på
    vad skall alla barnen få
    Plånboken som vanligt tom
    om bara vinst tomten kom
    Jag önskar av hela mitt hjärta att vinna
    då skulle kanske en sömnlös natt försvinna
    För även om kärlek från hjärtat är det största man kan ge
    så önskar sig barnen paket mé
    Höra prassel av papper och tissel och tassel
    snören som bildar högar av trassel
    Och mina barn de är goá små
    även kläder gillar de att få

    mvh
    Charlotta

    SvaraRadera
  22. 1. sonen min valde dessa jeansen.. och jag håller med han..de var både snygga och
    ser väldans sköna ut o lätt att röra sig i och leka---http://shop.heart-guts.se/sv/Vara_artiklar/KILLE/-_Byxor/Joe_Baggy_Jeans?id=131004

    2. tipsat på min blogg---http://chanette.blogg.se/2013/november/vinn-hos-meekatt-25-nov.html

    3. Finns det stjärte rum så
    finns detHJÄRTE rum......så sa min gammel farmor alltid till
    mig då jag var liten

    chanette81@hotmail.se

    SvaraRadera
  23. Alvin Street Jacket skulle passa perfekt på sonen! http://shop.heart-guts.se/sv/Vara_artiklar/KILLE/-_Jackor/Alvin_Street_Jacket?id=150006
    Delar på FB som jessica sundberg1

    Mitt lilla härta vill jag tacka, med en cool och härlig jacka. Att han håller sig varm gör mig trygg och han blir dessutom väldigt snygg!

    SvaraRadera
  24. Jag är jättegärna med!! :)

    -Skulle gärna vilja vinna: http://shop.heart-guts.se/sv/Vara_artiklar/KILLE/-_Jackor/Adam_Winter_Jacket?id=150004 till sonen!! Tuff och fin, till en tuff och fin grabb :)

    Under hösten har sonen varit mycket sjuk, även i skrivande stund
    så ligger han och sover, med besök ifrån john blund
    det är jobbigt att se sitt barn sjuk och ha smärta
    för i föräldrars ögon är ju barn vårat hjärta
    Han behöver en fin jacka, så han håller sig varm i jul
    för då kommer tomten minsann, det ska bli kul.

    Hoppas hoppas!! Hoppas även jultomten kommer lite tidigare iår ;)
    Kram Emelie

    SvaraRadera
  25. Detta är mitt favoritplagg: http://shop.heart-guts.se/sv/Vara_artiklar/KILLE/-_Jackor/Alex_Parka_Jacket?id=150005
    Tipsar på fejjan https://www.facebook.com/tina.carlstrom.351

    Nu när vintern kommer vill jag ge minsta dottern en snygg jacka som hon inte behöver ärva av sina storasyskon. Att få ge henne något nytt skulle värma mitt hjärta och jag vet att hon hade blivit den coolaste skater-girl som bor i Malmö.

    Hjärtekram från oss coola longboard brudar!
    christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Christina Frisberg är Hjärtligt gärna med och tävlar <3 <3
    Om jag skulle vinna så vill jag att hjärtat i mitt liv Elliot 5 år får en sådan här snygg jacka
    http://shop.heart-guts.se/sv/Vara_artiklar/KILLE/-_Jackor/Alvin_Street_Jacket?id=150006, då skulle både han och jag bli så hjärtans glada bägge två.
    Jag har delat tävlingsinlägget offentligt på fb under mitt namn Christina Frisberg.
    frisanpoxy@hotmail.se
    Jag hoppas nu av hela mitt hjärta att du väljer mig.
    KRAMELIKRAMEN!! <3

    SvaraRadera
  27. Fantastiskt snygga kläder! Tack för ett bra tips! Orkar dock inte tävla, haha. Men har tre grabbar här som kommer att få välja lite nytt och snyggt. :D

    SvaraRadera
  28. Jag är gärna med och tävlar, och mitt lilla hjärta jag gärna skulle vilja överraska med en skinnjacka som denna http://shop.heart-guts.se/sv/Vara_artiklar/TJEJ/-_Jackor/Candy_Street_Jacket?id=250004, då hon minsann skulle få känna. Känna sig fin, stor och cool precis som både mor och morbror.

    Har länkat på FB (Sanna Kaakinen).

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. Jättefina kläder på din lilla tjej. Jag vill vinna både jackan och tunikan. Ny fiken på hur jeans/legginsen ser ut på, kan du inte lägga upp bild? :)

    Min 5-åring är också en jeans-vägrare så de kanske kunde bli en hit! Och mitt hjärta kunde få lite ro när det ska slåss om kläder på morgnarna!

    Tack för en toppenblogg!

    Evelyn

    SvaraRadera
  30. Jag är med och tävlar!
    Om jag vann skulle jag vilja ha dessa läckra roströda chinos i storlek 104 http://shop.heart-guts.se/sv/Vara_artiklar/KILLE/-_Byxor/Clint_Baggy_Chino?id=132005
    Jag har delat tävlingen offentligt på Facebook; https://www.facebook.com/heidi.larsson.16 och även gillat företagets FB-sida (Din sida gillar jag redan, sen typ 1873 eller nåt... hehe...)

    Att se sonen i så fina och rejäla kläder - värmer mammahjärtat i alla väder! =)

    Håller tummarna nu! =)

    heidilarsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. PS. Nu ljög jag för dig ju! Jag hittar inte Heart & Guts på Facebook! Har du nån länk?

    SvaraRadera
  32. En av alla favoriter. http://shop.heart-guts.se/sv/Vara_artiklar/KILLE/-_Jackor/Alex_Parka_Jacket?id=150005
    Delar på FB, Sara Carlström.
    Mitt hjärta kan ge smärta, men vinner jag detta finner mitt hjärta ingen smärta!
    Hahaha...grym jag eee =)
    saracarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  33. MEN VILKEN GRYM TÄVLING!!! Så passande att den dök upp just NU!!
    Jag skulle så gärna vilja se pojkjackan Alex Parka Jacket på min pojke: http://shop.heart-guts.se/sv/Vara_artiklar/KILLE/-_Jackor/Alex_Parka_Jacket?id=150005
    Jag har precis som du precis dragit igång mitt företag och är med andra ord nu luspank, hahaha.. Här står jag med två hästar, hus, barn, hundar och en katt och lever på min sambo ;) Det hade varit skönt att för en gångs skull kunna bidra med något till oss. HÅLLER TUMMARNA HÅRT MED ANDRA ORD!

    Kram till världens bästa meekatt <3

    SvaraRadera
  34. 1. Måste ju gilla vinterjackan Camilla, för det heter ju jag :-D Tösen hade trivts fint i den, kan tänkas :) http://shop.heart-guts.se/sv/Vara_artiklar/TJEJ/-_Jackor/Camilla_Winter_Jacket?id=250002
    2. Delat tävlingslänken på facebook (Camilla Wihlborg)
    3. "kul motivering..." hum,hum...
    Mitt stora lilla hjärta har inga varma kläder
    Snart blir det snö och kyligt väder
    Kanske MeeKatt kan rädda stumpan
    så hon slipper frysa om rumpan?

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!