onsdag 28 augusti 2013

Slagsmål, Kåthet & En jävligt bra låt!

Jaha, då blev Maria Montazami och Gunilla Persson vänner igen. Vafan?! Det skulle ju bli fist-fight igår?! Man blir ju besviken... Men skönt för Gunilla att hon äntligen har fått en "äkta" vän i Maria och att de nu kan leva lyckliga resten utav sina glamourösa liv. Tänk så snabbt det kan vända. Ena sekunden hotas det om knytnävsslag och i nästa sekund kramas det och skålas för livslång vänskap. Skönt att det inte bara är jag som är lite labil i mitt humör, haha. Siv verkar dock glad nästan hela tiden. Glad och kåt. Gött för henne!

Sen är det ju skönt att se hur olika bekymmer man har här i livet. Jag har ont i magen över veterinärskostnader på 7000 kronor. Maria Montazami och hennes familj har "ett STORT Biljardbordsproblem". Ska det vara inne...eller ska det vara ute? Ska det vara "vintage" eller ska det vara skitfult? "Jättejobbigt! En stor konflikt!". Ja, jag sänder såklart en massa styrkekramar till familjen och hoppas att de ska kunna lösa det här på bästa sätt. 

Idag var skolbussen 20 minuter sen. Alltså blev min assistent sen till jobbet. Tur för henne att hon bjöd på Fralle-frulle! 

Nu ska det redigeras bilder sen ska det äntligen bli jobb med Krakel & Spektakel-mässan! Årets roligaste projekt!

En jävligt bra låt:


over and out.

//Meekatt...

2 kommentarer :

  1. hahaha måste nog gå in och kika på det avsnittet tror jag! :)

    SvaraRadera
  2. JAG i min jävla håla!! :( Vad har jag missat med Maria Montazami och Gunilla Persson?!! Är dom i tv igen??

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!