lördag 10 augusti 2013

Det här med allergi...och öl!

...kan ju vara ganska underhållande för den andra partnern. Jag vaknade vid fyra inatt och undrade var Freddy var. Efter en stunds letande kikade jag ut genom fönstret:


Vad gör man om man är allergisk mot katter (och liiite berusad)? Jo, man går tydligen ut i bilen och hämtar en sovsäck och sen lägger man sig på altanen, haha. Fina Freddy. 

Om Freddy hade haft Facebook (eller läst min blogg) hade han vetat att han numera är ansiktet utåt för kattallergi! Jag bjuder på det - för sån é jag!

over and out.

//Meekatt...

8 kommentarer :

  1. HAHAHAHAHAHAHA!!! Underbara katten!!!!

    SvaraRadera
  2. Men schysst! Det är lägen som detta man blir sugen att skaffa instagram så man kan ge igen. ;)

    SvaraRadera
  3. Hahahaha han bjuder säkert på det också ;-)!

    SvaraRadera
  4. Men har inte ni katt hemma? Hur går det då?
    Jaaa Freddy, skaffa instagram!!! Fast...ja...det blir ju bara roligt om allmänheten får följa dej...;-) // Weronica

    SvaraRadera
  5. Han har inte ett sånt där särdeles avslappnat ansiktsuttryck när han sover. Ser lite ut som han precis ska till att nysa (vilket han iofs kanske ska pga allergin).

    SvaraRadera
  6. Hahaha! Ja, det ser lite ansträngt ut, faktiskt :-)

    SvaraRadera
  7. Jag tror jag döööör! Du är nog värdens bästa fru + bloggerska. Lev livet going! Kramar i massor

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!