måndag 5 augusti 2013

Beach 2013, Nakensemester & Motion!

Ja, det här med Beach 2013 sket ju sig totalt...igen. Förra hösten slängde jag alla sommarkläder och sa "NÄSTA sommar! DÅ ska jag köpa mindre kläder!!" Men jag krympte ju inte ett jävla dugg i vintras - tro fan att vi fick åka på nakensemester i år...
   

Jaja, det är ju gött att vara naken så jag klagar inte! Problemet kvarstår dock. Om fyra månader ska vi till Kanarieöarna. Eller rättare sagt om 133 dagar! ETTHUNDRATRETTIOTRE! Det är ju nästan ingenting! Yeyh! Vi längtar ihjäl oss här hemma. Alice har sparat ihop nästan 450 kronor i sin spargris och har lovat att bjuda familjen på restaurang varje dag. Fina (eller smarta?!) Alice har koll på det här med "all inclusive".  


Jag misstänker dock att jag kommer behöva ha kläder på mig emellanåt för att det ska bli en trevlig semester för övriga resenärer och för att vi inte ska bli portade hos Tripx.se

Så ja, nu ska det ske underverk! Vi åkte till Hökafältet (<-- motionsspåret här i Mellbystrand) ikväll...och satte oss på en bänk hela familjen...och fikade. Nu är jag på g känner jag, haha. Heja mig? 

Men ja, imorgon bitti har jag lovat Alice att vi ska ut och springa tillsammans. Giv. Mig. Styrka.

over and out.

//Meekatt... 

10 kommentarer :

  1. Om du springer så kommer jag börja promenera? Deal ;)

    SvaraRadera
  2. Gör som jag. Ladda ner appen 10k. Från soffpotatis till 10 km på 14 veckor. Första två veckorna trodde jag på riktigt att jag skulle dö. Men nu längtar jag ut. Verkligen verkligen längtar ut. Och jag är 40 + och sjuuuukt otränad. Kram på dig.

    SvaraRadera
  3. Heja dig!!
    Ja ska me i xtravaganza nu efter semestern! Heja mig!
    / Jenny www.jennysthl.blogg.se

    SvaraRadera
  4. Måste man vara smal för att åka utomlands?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, smal lär jag aldrig bli! Men man kan ju önska att man vore i bättre form när man ska gå i bikini i 16 dagar! ;)

      Radera
  5. Ser ut som hotellet från sällskapsresan :)
    Åh, är avis på dej .. vill också bort.

    SvaraRadera
  6. ÄH! Strunta i det. Det är ute nu med att vara smal. Man ska ha muskler i stället. Skaffa dig ett par 1-kilos hantlar istället, det har jag gjort.
    Man får skitstora muskler av dem ;)

    Men jag har hört att de kläver badkläder på poolområdet på de flesta hotellena här på ön.
    ;)

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera
  7. Tänkte på dig när jag hörde denna sången ... http://youtu.be/CZu9N8qMKjA
    Do your balls hang low :)

    SvaraRadera
  8. Du... börjar Du springa med Alice skall fan jag ta med mig Talibanen ut!
    Hur långt springer vi? Jag brukar överleva bort till postlådan...(ca 100 meter)... Let´s make it a liten tävling...133 dagar kvar ;)

    //60 kg övervikt och jävligt less och andfådd!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!