fredag 5 juli 2013

Simskoleavslutning!

Ja, då avslutade vi terminen idag och en lycklig tös lämnade sin första simskoleperiod med FEM märken på märkestavlan! Lycka! 

Idag tog Alice Röda Krabban...och mamma tog ett foto på simläraren:


Alla ni mammor som mailat och undrar var ni kan ta tag i er plötsliga skräck för vatten (<--haha): Vi har gått simskola på Folkhälsocentrum i Laholm. Jag misstänker dock att det inte blir samma avslutningsbild när ni mammor klarat av "Piraten"...men frågan är ju fri!

NU ska vi åka till kossorna! Elton har stått i hallen i en halvtimme och vrålat "KOSSONAAAAAAAA!!". Jag ger upp. Mot Skottorp!

Simma lugnt i sommar!

over and out.

//Meekatt...

2 kommentarer :

  1. Jag är rätt kass på att simma! Kom dessutom på att jag aldrig tog något livräddarmärke. Det kan vara värt någon timmes pendling åt vardera hållet! :)~

    SvaraRadera
  2. När ska du ta Piraten märket Malin???? Så att han kan hålla dig på det viset också??

    Hon är duktig Kravallisen!!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!