lördag 13 juli 2013

Inlåsta barn, Juckande & Doggystyle?

Bästa och lugnaste stranddagen någonsin som föräldrar - Tadaaa:


Tack ZooSajten för att ni räddat vår sommar! Hundburen måste vara varje småbarnsförälders bästa investering! Barnen satt där inne och skrattade halva dagen! Och när de inte satt där inne så fick Agge - vår sommarkärlek - lugn och ro, skugga och gott om plats att sträcka ut på. Genialt!

Det här med hundstrand är lite nytt för oss. Agge var dock en större badkruka än Freddy men tyckte det var ganska mysigt att ligga i värmen och spana in nybadade brudar och tog alla chanser till lite snuskig närkontakt. Ja, inte Freddy alltså. Hade varit lite pinsammare om han började jucka mot nybadade brudar. Då hade jag fan fått låsa in honom också i buren. 

På tal om snuskig närkontakt - barnen ska sova hos farmor inatt så vi ska på date! Första barnfria natten vi har på nästan ett år! Skulle vara jättepassande att skriva något om "doggystyle" här men jag kom på att min familj läser bloggen så jag låter bli. För sån é jag! ;)

over and out.

//Meekatt...
I samarbete med:

2 kommentarer :

  1. Hahaha, en sån ska jag köpa!! Får man in 4 ungar?!

    Kram på dig katten! (Såg föressten att de skrivit om dig i Vi Föräldrar igen. You Go Girl!)

    SvaraRadera
  2. Haha fast nu skrev du ju om det ändå ;-). Himla smart bur det där en sån vore ju praktiskt här med, de far ju sådant när man är på stranden, men jag har ingen hund dock, tror du man kan ta med katten istället ;-)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!