onsdag 24 juli 2013

Nakna Maffiahälsningar ifrån Skanör!

De upprörda mailen fortsätter att trilla in och jag förstår inte VAD det är som är så upprörande med lite nakenhet och pungar?! HUR LEVER NI ERA LIV EGENTLIGEN undrar jag om ni lyckas undvika att visa er nakna för varandra och missat det roliga med en ful pung?! Lever ni ens? Klämmer alla pappor pungen mellan låren när de är nakna så att ingen ser den? Duschar ni med kläderna på?

För att ytterligare reta mammamaffian måste jag ju passa på att skicka en solig och glad semesterhälsning ifrån vårt lilla paradis Svanrevet i Skanör. Här vimlar det av framtida massmördare och missbrukare och Freddy viftar med pungen och gör helikoptern bara till er arga supermorsor i "mammasläktet". Jag själv vinkar lite lätt med mina LÅÅÅÅÅNGA bröst och den nedre semlevolangen. För sån é jag!


Idag har det varit 2000 grader varmt och förutom att jag bränt mig på ställen som många andra aldrig ens skulle drömma om att blotta offentligt så har det varit fantastiskt skönt. Skanör och Svanrevet (SvanSKREVet för de med extra mycket humor, haha) är ett paradis och det är 7:e året vi är här. Vit sand som gnisslar när man trampar i den...nästan som kramsnö! Alldeles klart vatten som är 25 grader varmt och alldeles blått. Det är som Thailand...fast 60 000 kronor billigare. Ett paradis. Dessutom slipper jag tränga in mina semlevolanger i en bikini som inte gör annat än skapar sug efter kassler på personerna i min omgivning. Kom som du é, va som du é - ja, sån é ju jag!

Och sån här é hon! Min lilla solstråle som ÄLSKAR Skanör mer än allt annat i världen. Och ja, vi kör UV-dräkt under de värsta soltimmarna Mammamaffian. 

Elton passade på att sova under båtfärden ut på revet idag...och hemfärden. Gottegris! Jag skulle gärna byta med honom och ligga där under parasollet och småfisa i värmen istället för att svettas och bränna rövballarna, haha. 

Freddy brände också ball...arna. hahaha. Men inget som inte lite After Sun fixar. ;)

Jordgubbar och chips - på en TISDAG!? Shame on me...

 Stackars stackars barn. Ser ni hur de lider?

Och ja, lite låååånga bröst avslutar kvällen!

Nu ska vi ta ett kvällsdopp i poolen, dricka en Gin & Fläder och sen ska vi krypa ner i Blixten Mc Queen-sovsäckarna och ha fistävling. Imorgon är det Musiktävling á la 80-tal och jag ska upp tidigt och öva in snygga mooves till Take on Me!

over and out. 

//Meekatt... 
 

67 kommentarer :

  1. hahaha !!! jag döööör a skratt !! :)
    Hejja dig !

    SvaraRadera
  2. Du e världsbäst! Heja dig!!
    /Jenny www.jennysthl.blogg.se

    SvaraRadera
  3. Du är så jävla bra!
    Pungar är det fulaste som finns och långa bröst är så som det ska vara!
    Nakenbad ska jag nog faktiskt oxå ta med mina ungar på dom vill alltid va nakna å ja vafan det föredrar ju en annan oxå ;)

    Mer nakenhet åt folket! Det verkar ta mej faen som att det behövs! Men förmodligen föddes väl en del fullt påklädda!
    Love U

    SvaraRadera
  4. You go Girl :) blir ju sugen på att åka dit, låter underbart

    SvaraRadera
  5. Jisses jag satte nästan kvällsyoghurten i vrângstrupen när jag fick se en naken Freddy.
    Är han verkligen NAKEN????
    Ha ha ha.
    Men sànna är ju ni ;)

    Jag fick ju värsta ângesten över att lägga ut en bild pâ mig i bikini ;)
    Hejja er.
    Ni verkar vara pâ en UNDERBAR semester.

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, han är verkligen NAKEN! ;)

      Jag gillar inte heller mig själv i bikini - bättre naken! Sån é jag!

      Kram!

      Radera
  6. Hehe ja ni ser ut att liida riktigt ordentligt. Stackars, stackars er ;-)

    SvaraRadera
  7. Underbara Meekatt, tänk att de alltid kan reta ngn med nakenhet och ärligthet!! Underbart att du är dig själv!!

    Vart ligger ni när ni är där?? Letar lite nya smultronställe!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi ligger långt ute på Svanrevet - man vadar dit ifrån campingen men kan gå ut dit längs stranden men om man kommer ifrån Skanör/hamnen.

      Radera
    2. Och ja, campingen heter Solhejdans camping! :)

      Radera
  8. HAHAHAHAHA!!! Nu skrattade jag så mycket att jag nästan satte nötterna i halsen! Ja, cashewnötterna då såklart. Nå andra nötter finns inte i min värld... ;)

    Puss på ré!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, låter farligt med nötterna! Behärska dig kvinna! ;)

      Radera
  9. Haha! Härligt ni ser ut att ha det!

    I går när Storasyster och Lilleman badade, tillsammans, nakna, i badbaljan kunde Storasyster inte lita bli att undersöka Lillemans snopp. När jag påtalade att hon måste vara försiktig och frågade vad egentligen hon gjorde och att det fick vara bra nu svarade hon.
    "Jag skall bara göra den som pappas!"
    Jag höll på att ramla baklänges. Vuxen som jag är får jag en viss bild i huvudet...
    Hur menar du då frågar jag efter att ha dragit andan.
    "Lång!" Fick jag till svar. Haha!

    SvaraRadera
  10. Förstår liksom inte...om jag inte gillar nån/något ger jag liksom f-n i den! Låter det va!
    Så ni som stör er, ge fasen i och läs å bryr er inte!
    Så kan jag fortsätta läsa, för i like!!!
    /ak

    SvaraRadera
  11. Var är den famösa pungbilden??? Letar igenom inläggen men hittar inte minsta pyngstackare!! Vill ju se vad folk blir upprörda över! Letar jag dåligt eller har du tagit bort den?
    /Lisa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Finns ingen bild, hon skrev bara om hunden som fläkte ut sig när han låg ner, inget att bli förfärad av tycker jag, men finns folk till allt!

      Radera
    2. Haha, sorry! Det fanns ingen bild...bara en "inre bild" i huvudet på alla maffiamorsor! ;)

      Radera
  12. Aaaiiii - hvor det lyder dejligt.
    Min kæreste kunne godt tænke sig nudistferie - jeg er ikke sååå interesseret; hængemave og lange bryster.... men måske man alligevel skulle overveje det - igen.

    Trevlig semester til jer :D
    Kram <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men hallå! ALLA människor är vackra! Och vem bryr sig? Klart du ska åka på naturistcamping!

      Radera
  13. Såå bra!!! härligt o kunna vara naken på badet! Det är ju det bästa att bada naken. Dock är det ju jobbigt när man bränner sig i solen! Jag o Min karl smygbadade nakna alltid om nätterna innan när vi precis hade träffats o jag bodde hemma.. då hade vi så nära till sjön att det var liksom inga problem. Nu måste man köra en bra bit innan man är där.. inga nakenbad på natten nu inte. eller jo någon gång i poolen hemma har det nog blivit. Mest av ungarna dock! haha!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är ju fantastiskt att slippa blöta badkläder som dessutom bara är obekväma och lämnar fula märken efter solandet.

      Man får bara vara noga med att smörja in sig på ställen som inte är så vana vid sol, haha.

      Radera
  14. Jag mår så bra av alla dina ord!
    Tack!!

    SvaraRadera
  15. Heja Malin, du är bäst! :)

    /Gunilla

    SvaraRadera
  16. Hahahahahahah fy fan vad jag ÄLSKAR dig Malin :) Du är min GUD om och om igen :)

    LOVE IS IN THE AIR :) Pssst..... mammamaffian kommer DÖ nu när de ser din F kropp...... ;) Men allt handlar om avundsjuka :D Så njut vidare som sann naturist :)

    SvaraRadera
  17. Du är bara så härlig. Jag blir så glad av att läsa din blogg <3

    SvaraRadera
  18. Jag ÄLSKAR dig för din ärlighet! Jag ÄLSKAR dig för ditt sköna språk! Jag ÄLSKAR dig för att du lyfter fram nakenheten som något helt naturligt utan skam och tabu oavsett kroppsform! Jag ÄLSKAR dig för att du inte tar någon skit! Och jag ÄLSKAR dig för tipset om ett nytt smultronställe!

    Vi har redan skrivit upp tält på inköpslistan. Nästa vecka blir det Skanör för oss! (Ville skriva att jag älskar bilden på din man men då låter jag bara som snuskig tanta med mina 52 år på nacken. *skrattar*)

    Fortsätt vara sån som du é - helt underbar!

    Maisan

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK! Ja, iväg och campa med er och njut av solen! Ni kommer att älska Svanrevet!

      Radera
  19. Gin & Fläder, mmmmmmmm! Apropå pungar så hänger dom ju ner sig med tiden. Från att vara små, hårda bollar förvandlas dom till skrynkliga, nerhängande monster efter 60. Huuuga! Varför talar män inte om det? Vi tjejer har ju koll på ALLT som hänger och slänger.

    SvaraRadera
  20. Hahaha, NU dör maffian!!!!! Jag med nästan. Samtidigt blir jag jätteimpad!! Hur vågar man? Min kropp hade minsan behövt lite sol all over! ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dö inte! ;) Haha, vi har näckat i 10 år - vad ska man skämmas över som ingen annan har? :)

      Radera
  21. På rikitgt? Med barnen? Borde vara olagligt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja...verkligen. Sol, bad, glada föräldrar, god mat, härliga vänner, fistävling i tältet, sovmys i gummibåt...borde vara dödsstraff på det här!

      Skit på dig.

      Radera
    2. hahaha ja verkligen skit på er som inte kan tåla en familj som har toppenbra!

      Radera
  22. Jag tror inte jag kommenterat tidigare men ville bara säga att jag älskar din blogg.
    Och bilderna ser precis ut så som jag vill ha det när jag skaffar barn. Känns som en bra förebild :)

    SvaraRadera
  23. Vad SNYGG du är på sista bilden! Här sitter man, en dag under 22 år och ser ut som om man nyss blivit utskiten på tvären, inte fött (eller för den delen fostrat) ett endaste barn och med ICA-kassar under ögonen och så möts man av en superfräsch tvåbarnsmorsa liksom.
    Ha lite hyfs människa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, nej nej nej. Det heter Samsung Galaxy S4 - inte superfräsch! Kameran i nya mobilen är nästan läskigt snäll, haha. ;)

      Radera
    2. håller med,DU är sjuk snygg där!supersöt! ingen kamra fixar det!

      Radera
  24. Att folk ORKAR störa sig på allt istället för att bara njuta av den korta tid vi faktiskt lever här på jorden!!

    OM man vill vara naken, låt dom som vill vara det, vara det!!
    OM man vill tränga ner sin feta kropp i en bikini, så gör det!!!
    OM man vill stanna hemma och gnälla på vad andra gör S L U T A M E D D E T!!!!

    Är så trött på gnälliga insändare i dagstidningar att jag sagt upp prenumerationen!! Nä, här ska njutas av livet o allt det goda & positiva!!

    Min arga o sura sida visas ibland men faktiskt mindre o mindre....o visst är jag också en bajsmamma, men det tillhör liksom.....

    Heja DIG Meekatt o alla oss andra <3 kram

    SvaraRadera
  25. Underbart att du är i Skanör, där är jag född och uppvuxen. Jag har dock bara varit på Svanrevet en gång. Av misstag. På picknick med min konfirmationsgrupp. Vår ledare visste inte att det var ett nakenbad, men det blev han snart varse, hahaha... Självklart kallar vi det Svanskrevet. Vi säger också Fis-krökeriet ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahahaha, stackars ledaren! ;)

      Fis-krökeriet var nytt, haha. Fina Skanör!

      Radera
  26. Den person som skrivit att det borde vara olagligt att vara på sånna ställen med barnen; det va det dummaste ja har hört!! Varför skulle det vara det!??!? Ska barn inte få se nakna människor eller? E det äckligt att vara naken?? Hur gör du själv!? Gömmer dig eller?
    & stå för fan för dina åsikter me att lämna ditt namn!!
    / Jenny www.jennysthl.blogg.se

    SvaraRadera
  27. Vi hittade en sån strand "vart det nu var" för några år sen, och det var heeeeelt perfekt med vår dotter som inte fixar att vara bland massa folk, för där var det nästan tomt. Nästan enda gången vi har kunnat bada på en strand med henne (om vi inte gått till stranden fyra på morgnarna..) och det var bästa sommaren! Nån skada av att andra får göra som dom vill och vi som vi vill tog hon inte. Jag tror nog det är bra att barnen lär sig respektera och acceptera varandra istället, så dom inte blir supermorsor som måste hitta fel på allt som rör sig! Gud så fina bilder och härlig dag på stranden. Alice är superfin med hatten, vilken sommarbild :)
    Kram Nina!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har en sån strand här i Mellbystrand! Flera kilometer lång och gott om plats för den som vill bada bland lite mindre folk - även en del med massor av glada naturister!

      Kram!

      Radera
  28. Har inga egna barn, skulle aldrig gå på naturistbad (För jag är för blyg och vill vara naken ifred) och så vidare.

    Men vilken jävla unge har farit illa av att se lite naket? Jeez...
    Så moralhysteriskt att jag inte vet var jag ska ta vägen. Man får skratta åt snoppar, pungar och bröst. Herregud, barnen måste för tusan få veta hur kroppar ser ut och fungerar. Annars kommer man definitivt fara illa till slut.

    Trots att jag inte själv vill visa upp hela fitteriet och de långa brösten offentligt så är jag ofta naken hemma och tar gärna ett nakendopp i natten på folktom plats, när andan faller på. Och det lär inte ändra sig om den dagen jag har egna barn kommer. Fan, vem har inte sett sina föräldrar naken och vem har inte skrattat åt, eller studerat vissa kroppsdelar? Jag borde väl ha blivit både perverterad, våldtagen och gud vet vad med tanke på hur tidigt jag började undersöka min kropp och även andras. Haha. :P

    Undrars när folk ska ta ut pinnen ur röva?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, heja dig! Ja, den där pinnen verkar sitta långt upp! ;)

      Radera
  29. PS. Angående det olämpliga i att ta med barn på nakenbad. Why?
    Kanske inte kroniskt kåta tonåringar, de kan få det jobbigt med alla kön och bröst. Annars förstår jag inte grejen.
    Naturistbad är inte några ställen för orgier. Utan till större delen fyllt av människor som bara vill släppa behagen fria några timmar då och då.
    Hard to understand much?
    Mvh
    /Hon som är för blyg för nakenbad men känner massor av folk som gärna badar näck.

    SvaraRadera
  30. Men vad håller ni på med är ni nakna?! Haha,jag är ingen naturist eftersom jag helst går klädd i underställ sommar som vinter *s* men att vara naken är väl det som är naturligt, annars skulle vi väl födas med en massa päls?! Att visa sig naken för sina barn är ju bra - att det är naturligt att folk ser annorlunda ut. Jag tror att barn som får vara nakna tillsammans med andra respekterar sina och andras kroppar på ett annat sätt. Vi var en bastubadande familj och vi badade bastu tillsammans både jag och mina syskon, mina föräldrar, mormor och morfar och min moster och hennes familj - och jo, vi var nakna! Jag överlevde och jag är rätt så bra människa trots allt - finns inget i polisregistret på mig heller *s*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror också att det är en massa positivt i att barn växer upp med nakenheten som något naturligt. Att de får se alla sorters kroppar och former så att de vet att folk ser olika ut och att det är helt okej!

      Radera
  31. Men åååååååååå längtar efter dig vännen!!!!! Inte naken kanske men vid min sida!!

    SvaraRadera
  32. Åhh vart har ni köpt rutschkanan vid poolen? ...letat länge efter just en sådan
    Vänlig hälsning Lena

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!