måndag 15 juli 2013

Hallefuckinglujah!

Och på den tolfte dagen uppstånden igen ifrån de döda..!

I´m alive! Äntligen! Yeyh! Wiiiih! Ni som känner mig får ju gärna höra av er så att jag får lite folk i min kontaktlista igen, haha. Det är ganska ensamt med 4 personer i kontaktboken.

Alla ni som frågar varför jag svek iphone: Den svek MIG först! Den blev ju drunken, haha. ;) Dessutom behövde jag en bättre kamera och få stopp på Freddys tjat om att byta. 

Nu jäklar ska här bloggas, mailas, instagrammas och twittras tills ni blir trötta på mig, haha. I´m back in business! 

over and out.

//Meekatt...

11 kommentarer :

  1. Jag bytte från Iphone till Android (nu har jag en s3a) och det är det bästa jag någonsin gjort.
    Jag tvivlar på att du kommer att ångra ditt val blivande Android-Katten ;)

    SvaraRadera
  2. Bra val av märke! Har själv en Galaxy Note II och sambon en SIII och vi är supernöjda! :-)

    SvaraRadera
  3. Bra val :) Hoppas du blir lika nöjd som jag är :)

    SvaraRadera
  4. Ha ha! Kan man nånsin tröttna på dej. Ser fram emot härlig läsning!

    SvaraRadera
  5. Förstår att du valde en Samsung istället för Iphone. Verkligen ett klokt val! :) Jag tror jag talar för fler här mär jag säger; töttna gör vi nog aldrig! :)

    SvaraRadera
  6. Många som byter sin iphone mot Samsung. Har aldrig ägt någon iphone själv dock. Och kommer nog inte så heller att göra. Hoppas du blir nöjd, gubben min har lika och är supernöjd.

    SvaraRadera
  7. Jag har haft både Android och IOS, de har bägge sina fördelar, så det blir säkert jättebra för dig :-)! Den är ju NY och den är DIN :-)! Lycka till!

    SvaraRadera
  8. Bytte också från iPhone till Android och jag har också en Galaxy S4 och jag bara ääälskar den! :)
    Kram

    SvaraRadera
  9. Åh fan somliga har tagit steget mot total nirvana vi andra dödliga...läs vi som fortfarande har kvar en sån där "vanlig" mobil som var till för att ringa på...ja gott folk det huvudsyftet med telefonen från början...det finns faktiskt folk som har fast telefoni än...trots att vi inom kort blir listade på Unescos världsarvslista över utrotningshotade företeelser.
    Tänk på att förr i tiden hade vi inte ens telefoner utan skrek på varann eller skickade bud..då umgicks vi på ett närmare sätt..nu plottrar man på en touchmobil och "umgås"...jaha stofilen har uttryckt sin mening=)
    Som just nu skriver detta inlägg på en stationär dator utan trådlöst....f-book
    Hoppas färgen lossnar på lekstugan..det är ett rent helvete att slipa/skrapa...men sen blir man nöjd..och vitt låter helt okej=)

    SvaraRadera
  10. Skulle åxå valt den om min SII skulle dö :) Är du nöjd med bytet såhär långt?

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!