fredag 5 juli 2013

Kossor, Gnäll & Finbesök på Slottet!

Det blev en tur till Skottorp och våra svartvita bajsluktande vänner. Elton tjatade hål i huvudet på sin moster Anna på vägen dit med sitt "ANNA!? VI KA TI KOTTONA ANNA!!!". Väl framme var det tomt i stallet och Elton bröt ihop. Jippie. I samma stund kom Alice på att hon var asahungrig. Underbart. Det är verkligen fantastiskt att vara småbarnsförälder. Alltid.

Jag gjorde såklart det enda rätta - jag mutade med glass för att få tyst på dem! Hot och mutor is da shit! Allt är tillåtet i krig och på utflykter med gnälliga barn! När vi väl tagit oss till Slottscaféet tog de inte kort. Skjut mig. Vem fan har kontanter?!

Jaja, utanför caféet träffade vi på de här två snyggingarna - Johannes Brost och Görel Crona. Det är i Laholm det händer! ;)  

 

Extra kul att få en bild på Freddys gamla kärlek, haha. (<-- Nej, inte Johannes!) 

Nu spelar Anna och Alice minigolf, Elton sover i bilen och jag och Agge ligger på en filt i solen. Life is good!

over and out.

//Meekatt...

5 kommentarer :

  1. På sommaren är det massor av ställen som inte tar kort, då får man be snällt att mormor el anna som är med får pröjsa, jag har ALDRIG kontanter. Idag kärde jag hem till mamam och bad om några slantar till parkeringen på jobbet hahha, det är väl toppen ?!?!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Kul, Malin! Jätte kul!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jamen hon såg väl trevlig ut? Hehe

      Radera
  3. Haha, wow! Man borde röra sig mer i slottskretsar som du! ;)

    SvaraRadera
  4. Alltså, läser b.la. Sofie Fahrmans blogg och ja, vad ska man säga. Jag har inga barn själv men jag tror jag föredrar att mitt liv som mamma kommer se mer ut som ditt än hennes. Heja vanligt Svensson-liv :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!