onsdag 19 juni 2013

Om Freddy hade haft Facebook...

...hade han vetat om det här:


En lite lagom chockad och yrvaken 5-åring fick en kul hemleverans tidigt på morgonen. LYCKA för en 5-åring! Sommarens renoveringsobjekt är här! Jag inbillar mig nu att detta ska bli ett JÄTTEROLIGT projekt och inte alls så dyrt. Dessutom kommer Freddy och jag snickra tillsammans och vara glada hela tiden. Jodå...så blir det nog. Mouhaha. 

Och ja, en liten detalj till älskling:


Vi behövde något att lägga under lekstugan. Jag tog trappen. För sån é jag!

over and out.

//Meekatt...(som i alla fall får tak över huvudet om Freddy blir arg och kastar ut mig nu, haha)

12 kommentarer :

  1. Haha, då är det 2 renoveringsobjekt...En lite lekstuga och en trappa....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tur för Freddy som har semester nästa vecka. Man vill ju inte att det ska bli långtråkigt! ;)

      Radera
  2. hahaha... Jag kommer och bonar till det i fall du blir utkastad, så kan vi sitta där med vin, geischa ( laktosfisar deluxe ) och blogga hejvilt! :D

    SvaraRadera
  3. Säg till om du vill ha hjälp med lekstugan så kommer jag och Alva ner! Fixade ett renoveringsobjekt åt henne för 3 somrar sen. Snyggaste lekstugan i Saltis blev det (till en billig peng).....

    SvaraRadera
  4. Underbart, hoppas att kidsen blir glada och Freddy...inte alltför sur! Sambon och jag har precis snickat ett leksakskök till vår tvååring, det gick jättebra. Blev bara dubbelt så dyrt och tog dubbelt längre än vi hade tänkt, och vi svor faktiskt bara åt varandra sedan barnet hade lagt sig, lovar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han kommer över det... ;)

      Haha, heja er!

      Radera
  5. 'Jag tog trappen...'
    Hahaha, Freddy får alltså två överraskningar när han kommer hem! :)

    SvaraRadera
  6. "jag tog trappen" - HAHAHAHA! Skrattade så jag fes! HAHAHAHAHAHAHAHA!!

    Älskar dig katten! Och ja, jag kan se dig framför mig sittandes i lekstugan med din laptop och en bag-in-box! ;D

    SvaraRadera
  7. Vilken lycka för lilltösen <3

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!