söndag 9 juni 2013

Kalas, Kaninhelvete & Vita dukar

Förberedelserna pågår inför Eltons 2-årskalas. Vi har inte ens börjat städa, inte handlat eller bestämt vad vi ska bjuda på. Om 4,5 timmar kommer gästerna, haha. Projekt "släng-in-allt-vi-äger-i-garaget" påbörjas snart. Såna é vi. 

Igår var det 18-årskalas hos min lillebror Anton. Herregud! Jag var ju 15 år när han föddes... Det innebär att jag är 64 år nu...typ. Helt galet. Men praktiskt att han snart har körkort och kan hämta mina barn så att jag kan dricka vin ifred, haha. ;)

Lite bilder ifrån gårdagen:

Kaninhelvetet motionerar barnen. Väldigt praktiskt!

Fina lillebror, 18 år - med flickvännen Frida. Eller "Svida" som Alice sa när hon var liten, haha.

 Min fina lillasyster Anna

Dagen till ära körde Alice med MFF-naglar. "Antons bästa färger"

Frida hade gjort en MFF-tårta till Anton - fantastiskt god!

Jag pimpade dock min bit lite ;)
 
Vit duk... Här satt mina barn. 

NU ska vi förbereda nästa kalas! Wiiih!

over and out.

//Meekatt...   

2 kommentarer :

  1. Grattis till Elton! Här blir det oxå 2 års kalas idag, för lilltjejen som fyller på tisdag. Dags att städa o göra tårta nu då med andra ord!
    Ha ett roligt kalas nu Elton :-)
    Malin

    SvaraRadera
  2. Haha, fina naglar! Och tårtan!

    Ser alltid lika illa ut när man haft fin duk framme. Pinsamt när man är borta! ;D

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!