fredag 28 juni 2013

När någon dyker upp...

Förlåt att jag har varit lite frånvarande de senaste dagarna. Men det har hänt en sak...

Man tycker att man har allt. En man som man älskar, 2 fina barn (som jag oftast älskar, haha), strandhus...ett jobb som jag älskar...kaninhelvetet. Jag borde vara världens lyckligaste människa och hjärtat borde inte börja slå extraslag för någon annan! 

Men så plötsligt dyker det upp någon och allt blir annorlunda. Plötsligt inser man...att man faktiskt kan bli lite nykär igen. Jag. Är. Förälskad.


Ja, en veckas hundvaktande resulterade i ett sms idag till Matte MirAnna med texten "Nej, du får faktiskt inte tillbaks Agge imorgon!" Det här måste vara den absolut mest perfekta hunden i hela världen...och då tycker jag inte ens om hundar egentligen, haha. Han är som en katt...men en hund. Tyst, smidig, mysig och lugn. Han skäller inte, hoppar inte, dreglar inte, flåsar inte, tigger inte och luktar inte hund. HUR är det möjligt?! Barnen älskar honom, jag älskar honom och Freddy som i vanliga fall är jätteallergisk mot alla husdjur känner ingenting! Det är ju ett tecken! 

Agge är numera min bloggassistent! Säg hej till Agge! Han kommer att gästblogga emellanåt.

over and out.

//Meekatt...


8 kommentarer :

  1. Hundar är bra gosiga (när dom inte luktar hund och slickar en i ansiktet så klart)

    förstår din förälskelse över det nyllet :-)

    SvaraRadera
  2. Gullig!! Vill åsså ha!

    SvaraRadera
  3. Det finns alltid plats för en till i hjärtat! Särskilt sådana med päls!

    SvaraRadera
  4. Men ÅÅÅÅHHHH vilken söting!!! Då kommer han med hit när ni kommer eller? Då blir Korvhunden glad :-)
    Mellanmål. Typ.... ;-)

    Längtar tills ni kommer <3
    Love you!
    Bondmoran
    www.bondmoran.nu

    SvaraRadera
  5. OMG så djävla söt!!!!
    Hundnappa honom och säg att han rymde med sin stora kärlek :)

    SvaraRadera
  6. Åhh, en sån sötnos...

    SvaraRadera
  7. jävlar vad rädd jag vart när jag läste första raderna ! trodde du hade hittat en ny karl! fatta ändå inte när jag läst allt, så lära läsa en gång till ;) ( konstigt med tanke på bilden)..

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!