lördag 15 januari 2011

Tuggummi, sex på stranden och kärlek!

Oh My God!

Den här kroppen har visst inte utfört några storverk på sistone. Efter 6,5 timmars inventering och storstädning i Edytas butik är min kropp medvetslös, öm och trött! Vi har räknat, plockat och dammat och skurat så händerna är blå. Vid ett tillfälle stod till och med Edyta I FRYSBOXEN och skurade...så nu jäklar är det rent och fint inför försäjlningen! Men fatta - 1 684 tuggummin fanns det!! DET visste jag inte när jag vaknade! ;)



Dagens bästa fynd! Man kan ju bara ÄLSKA Mellbystrand, haha!

Freddy och Alice kom ner och hälsade på oss i halvtid och käkade vaniljbullar och köpte Tuggummi. Och det var nog - sorgligt nog - sista gången vi handlade hos Edyta på Strandhugget...
Vem vet vad som händer där nu? Kanske blir Pizzeria...? Eller Porrklubb?! Herregud!! Då måste jag ju lyfta brösten och sola en massa solarie om jag ska fortsätta jobba i de lokalerna!! ÅH vad jobbigt! ;)

Lite nyhetsuppdatering  - My way!
(Man kan ju bara älska Aftonbladet och dess påhittiga rubriker)

"Prinsessans stol lär bli ett resmål" - Vinterkräksjukan har under lördagen nått Hovet och det förväntas bli ett JÄVLA SPRING till "damrummet". Tydligen är Prinsessan Madeleines toalett mest utsatt då den är placerad alldeles mellan Kalle-Filles lekrum och Konungens Kaffestuga.

"Var på väg mot final - då gick staven sönder" - Kul att folk är så öppna med sitt privatliv, men en del saker tycker jag nog man ska hålla för sig själv!? Men ja, jag förstår ju frustrationen...är man så nära "klimax" får ju bara inte "staven" gå sönder! Undrar bara...HUR lyckades du?! Bröt du den...eller var det batterierna?! Hm...

"Förbud mot dinglande bröst" - Ja, nu var det kört i alla fall! Porrklubb eller inte i Mellbystrand - nu får jag ta och boka in mig för en Extreme Makeover! Har specialbeställt en BH idag, då jag till Freddys stora glädje inte längre får ner mina gravidsvullna ballonger i BH av "människo-storlek". Den förväntas vara klar i slutet av februari:


"Ohly tar strid" - och tar till ett gammalt säkert knep - SMS-tricket! Nu SMS:ar han inte bara sina kärleksförklaringar till frugan - utan även till alla sina väljare! Kärlek på linjen är ju en gammal beprövad strategi - förr kallades det "heta linjen". Bara ett litet tips om han skulle behöva ett nytt arbete...(och där sparade staten 4 000 kr och jobbcoachen en timmes arbete!)

"S ska locka tillbaka mellanklassväljarna" - och bjuder alla medelklassare på en GRATIS plusmeny på Mc Donalds! Alla "oklassade"  - dvs. arbetslösa, invandrare och pensionärer får nöja sig med extra pommes i sitt Happy Meal! Se upp John Fredrik Reinfeldt...det HÄR är fan svårslaget!  

"Nuder upprepar sitt Nej" - Trodde inte att ett n..uder sa nej? (haha, lågt...jag vet - förlåt!)

*******************************************************
Och självklart - Grattis Sverige - bra krossat idag!
*******************************************************

Nej, dags att krypa ner under dubbeltäcket! Raggsockar på - Helosansalva på händerna och Idomin på läpparna! Måste varit strömavbrott när jag blev gravid!? Tack finaste Freddy för att du älskar mig som jag är - insmord med dinglande bröst! Kärlek!

//Meekatt.

3 kommentarer :

  1. Blivit beroende av din blogg! Dina nyhetstolkningar är ju bara underbara!

    SvaraRadera
  2. Haha, tidningar alltså! ^^

    Och tack så mycket! :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!