onsdag 19 januari 2011

Halva inne?

Onsdag kväll - halva inne?

Ja, då var vi mer än halvvägs igenom veckan, första Partiledardebatten är avklarad och ikväll kunde vi glädjas åt "Idol för tjockisar" - Sveriges Mästerkock! Hur bra är inte det?! Man kan ju bara älska Per Morberg (när han inte lagar mat). Och ja, det här programmet innehåller precis lika många "pinsamma-så-det-gör-ont-att-titta-på-personer" som vanliga Idol - fantastiskt! Undrar om jag hade kammat hem ett förkläde för mina färdigköpta Plättar!? Hade väl fått en lusing...

På tal om lusing - tjejen i reklamen för Nozoil...allvarligt? Sitta och pilla i näsan och frusta som en liten gris mitt i ett möte!? "Du behöver Nozoil" säger han. NEEEJ! "Du behöver en lusing" säger jag! Usch!

Såg föresten en kass film igår - RED.

Bruce Willys och ett par andra gamlingar åkte runt med sina rullatorer och lekte tuffa...men det kändes mer som en dålig variant av "Pensionärsjävlar"...men utan snusket.



När Bruce satte på sig en "Björnfitta" på huvudet och förvandlades till Tommy Körberg på Nyårsafton, stängde jag av skiten! *suck* Nej - tacka vet jag "Days of our lives"  - DÄR vet man iaf vad man har att vänta...ingenting!

Nej, nu ska jag ringa Helpdesk! Har lite problem med den nya tekniken...och som bloggare måste man ju hänga med! ;)


Natti natti allihop!
Tack för att ni orkar läsa mitt trams och Tack för alla roliga kommentarer!
 24 följare på 9 dagar - Yeyh!

//Meekatt.

7 kommentarer :

  1. Hej, Tycker du skriver roligt och tänkte att du ville veta en kul sak som vi har gjort. Vi tar tagit fram en temporär tatuering (gnuggis) med Laserturkens roliga citat: Jag ska göra kaos med han!

    Kolla in!! http://www.faketattoos.se/roliga/kaos-med-han.html

    SvaraRadera
  2. *asg* Underbart! Kan man ju gnugga på sig en fredagskväll när man ska anfalla maken i sovrummet! hahahaha ;)
    (Hoppas det är ok att jag lägger upp er länk här) Kul att bloggen är uppskattad! Kram!

    SvaraRadera
  3. Hehe,
    Har juh försökt mig på en djupdykning i "Masterchef" träsket..*Blink*
    Förkläde?..Du har juh kvalifiecerat dig till en guldpenna och snart en plats i "Akademin"

    Plättar är underskattat...går att kombinera med allt juh.

    Får nog skaffa nya linser...
    Tyckte det stod "Laserku..n"...asg

    Kanske kan dom fixa en med texten "SCUD" att gnugga fast på "missilen"
    Lite sugen på en "laserturk-tattoo"

    Sitter och plussar lite på dödsoffren i "morden i Midsommer" på TV.
    Finns det nån kvar där?

    JAAAA..Vi älskar redan bloggen...

    Anondoderorsos

    SvaraRadera
  4. Säger bara BLONINBELLA SLÄNG DIG I VÄGGEN, DU Malin, DU har UNIVERSUMS BÄSTA BLOGG! Och den sprids som en löpeld, snart har då många många många läsare! Lägg till dig på bloglovin.se - Tips!

    IAF: HAHAHAHAHAHAH TACK TACK TACK VÄNNEN FÖR ALLA ÄRLIGT UNDERBARA INLÄGG OCH SKRATTATTACKER!!!!!! Och ja tacka vet man Day of our lives.. som du skrev där vet man vad man har att vänta sig.. ingenting! Punkt! Natti natti! Kramar

    SvaraRadera
  5. Ja, just det Anondoderorsos - har ju ett minne av ett menyförslag som till och med hade fått Per Morberg att tappa hakan! Härligt att du hittat hit! ;)

    SvaraRadera
  6. Men Brim! Du är ju för gó du! Tänk att någon verkligen uppskattar ens sjuka humor... :)

    Jag ligger redan på bloglovin.se - på en sexig 158:e plats under Humor! Hahahaha DET du!?

    Natti natti!!

    SvaraRadera
  7. Åhhh nej jag missade det! Och jag tyckte Red var rätt bra faktiskt. :D

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!