torsdag 13 januari 2011

Min granne röker!!

Jag som aldrig riktigt trivts i vårt hus...eller ja...det är väl mest läget som stör mig, då vi lyckats få SEX grannar!! Hur kan man ha det?! Man brukar ha ett hus till vänster...och ett till höger! Det känns som att vårt hus är mitt i en rondell! (Helst på sommaren när man vill bada skamligt avklädd i poolen, haha. MEN stör det - titta bort säger jag!) I alla fall - idag förändrades ju det här usla "mitt i en innersväng-läget" till ett utmärkt läge! Jag insåg nämnligen att FEM utav sex möjliga grannar RÖKER!!! Wohoooo!!! 5*5 000 kr = 25 000 kr till mig!!  TACK för det säger jag!

(Nästan lite The Human Centipede-varning, haha. Har ni inte sett filmen - SE DEN INTE!)

Skulle föresten lagt ut en bild på Fastlagsbullarna jag köpte innan till kvällens "Halv åtta hos mig-mys", för att fresta er bantare där ute...men jag råkade visst svälja både min och Alice innan kaffet var klart. Så ni kan visualisera dem istället! JÄTTEGOTT!

Dagens diskussion - i bilen på väg hem ifrån dagis:

Alice: Mamma, jag vill åka till Dina!

Jag: Vi får åka dit en annan dag gumman.

Alice: Men jag vill leka med någon idag mamma!

Jag: Nej, gumman, inte idag.Vi ska till MAXI nu, sen ska vi hem och laga mat. Men imorgon är det fredag och då ska vi hem till Samuel och ha Fredagsmys med dem! Mysigt va?

Alice: Men, jag vill det idag. Ska vi dit nu mamma?

Jag: Nej Alice, imorgon ska vi dit - när det är fredag. Nu ska vi åka och handla.

Alice: IDAG?!

Jag: Nej, inte idag gumman. NU ska vi åka till MAXI och handla. Sen ska vi åka hem och laga mat. Sen ska vi sova. När du vaknar imorgon är det fredag och då ska vi till dagis. Sen hämtar mamma dig. När pappa kommer hem är det kväll och DÅ ska vi åka hem till Samuel!

Alice: VAD DUKTIG du är mamma som kan prata så mycket!!



Nej, nu har Anna Book och Maria Montazami krupit ner i dubbelängen och Alice sover- NU ska vi kolla på Saw VII - Yeyh!!!

Over and out. //Meekatt.

8 kommentarer :

  1. Svalde du Alice?! Det var det värsta....
    //Från hon som väljer att missförstå så fort tillfälle ges...

    SvaraRadera
  2. Hahahaha, ja hon slank bara ner i all hast! ;)

    SvaraRadera
  3. HAHAHAHAHAHAHA - man blir beroende av din blogg!! Du är den roligaste jag vet! Saw7 såg jag igår, mår fortfarande dåligt! Kram!

    SvaraRadera
  4. JAG DOG PRECIS, egentligen är ALLA kommenterar (från mig?) ÖVERFLÖDIGA men HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHHAHA

    "VAD DUKTIG du är mamma som kan prata så mycket!!"

    Eftersom dagen kommer att sluta rätt så crap idag så började den jävligt bra!!!

    Till Jenny, vet inte om vi träffats, men JA, Malins BLOGG är världens roligaste blogg, alla andra kan sluta blogga.

    Hur är Saw 7? Vad tyckte du om Saw 6? Jag älskar SAW-serien och fast killen egentligen är helt sinnes, är hans tänk vettigt. På nåt udda sätt. Nu är det fredag, Wohoo!

    Tusen kramar

    SvaraRadera
  5. Ja och en sak till, The Human Centipede, är det SÄMSTA jag någonsin sett i filmväg, man bara sitter och skrattar åt hans fula "tusingfoting!"

    Kramar

    SvaraRadera
  6. Du är allt för snäll du Brim...eller är du bara lika sjuk som jag! hahaha
    Saw 7 var bra - lite köttigare...lite blodigare och lite råare än de andra, precis som det ska va! INGEN film man äter till precis! Det är ju inte The Human Centipede direkt heller. DEN ångrar jag fan att jag såg!

    Fredag - wohoooo! Hoppas du (trots allt)får en bra dag idag vännen! Kram!!

    SvaraRadera
  7. Ja, på grannarna bara, hahahahaha! You Go Girl! ;)

    Såg Human Centipede förra helgen och kan bara hålla med Brim. Sämsta film ever!!

    SvaraRadera
  8. hahah, inte för att vara så, men din unge ÄGER dig :D

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!