onsdag 19 januari 2011

Live ifrån Partiledardebatten!!

10:54: "Någon form av rabalder uppstår i salen. Någon ropar något, oklart vad. Ett antal ledamöter vänder sig om och tittar." - En hungrig Jimmie Åkesson skäller ut den stackars damen i cafeterian för att det inte finns röda Pölser! Återigen förtydligas lillkillens förkärlek till Danmark och dess viktigaste ståndpunkt - "RÖD korv åt folket - inte brun!"

11:01:  "Vi måste se om vårt eget hus! säger Jan Björklund" - Vad f-n tror du vi gör? Freddy bodde på vinden hela helgen!

11:02: Mona Sahlin lämnar salen. Hon ska kanske kolla in cafeterian...alla måste ju va nöjda!

11:05: Jimmie Åkesson (fortfarande hungrig) fissar till lite när han tar över ordet och säger "Fru Talman". Ja, det är alltså fortfarande lite kul att det är en kvinnlig...man? Åkesson! Du kan inte diskriminera ALLT! Shemales finns fler än du tror, acceptera det bara och gå vidare! Jimmie ställer sig sedan på tå och nämner långa ord som "aningslöshet" och "invandrartäthet". Tänk vad han lärt sig på denna korta tid!


11:08: Jan Björklund tar över ordet igen men inleder med "Herr Talman" - PINSAMT! Han pratar om att det ska vara lönsamt att utbilda sig - säg det till min handläggare på UNIONEN!

11:09: John Fredrik Reinfeldt sitter och diggar med hela överkroppen i sin ensamhet bakom Jan Björklund. Undrar vad han lyssnar på?! Kan det vara "Mikrofonkåt"? "Jag siktar mot toppen så långt jag kan nå och jag kommer in rullar hårt - i stockholmsterräng..."





11:13: Maria Wetterstrand och hennes mörkhåriga väninna letar igenom handväskorna men verkar inte hitta det de söker...choklad...eller röster?


11:18: Maud Olofsson pratar om Rot och Rut och jag söker febrilt efter en egen "Rut" på Blocket som kan komma och putsa mina fönster, men till min (och Jimmie Åkessons) stora förvåning finns det bara erbjudanden ifrån polska företag. Var fan är RUT???


11:22: Jimmie Åkesson gör ett modigt uttalande: "Det är faktiskt inte så lätt att lära sig svenska!" Men du...lille vän...jag tycker du var jätteduktig idag!! Jättemånga långa fina ord!!


Ja, annars kändes det hela som ett stort och mysigt kramkalas i "Penis-salen"...
Maria Wetterstrand tyckte inte att man skulle "kompromissa" om dödandet - varken när det gäller vargar eller glödlampor och Mona Sahlin fick kärlek ifrån alla. Fredrik Reinfeldt erkände sin kärlek genom att säga "man vänjer sig" om sin motspelare. Och så är det ju - Freddy är ju van vid mig...och en jävla TUR är ju det - annars hade jag aldrig fått närma mig "Penis-salen".


För er som är intresserade kan man se en LJUDLÖS intervju med allas våran Statsminister på Aftonbladet.se. Lysande Aftonbladet! (?)


Over and out...ifrån Riksdagen!

//Meekatt


5 kommentarer :

  1. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

    SvaraRadera
  2. Nej, jag kommer få sparken om jag fortsätter läsa din blogg på arbetstid. Skrattar så hela kontoret stannar upp! *LOL* Lysande sammanfattning av debatten! Jag som tyckte politik var tråkigt! Nu vet jag bättre, haha.

    SvaraRadera
  3. "- En hungrig Jimmie Åkesson skäller ut den stackars damen i cafeterian för att det inte finns röda Pölser! Återigen förtydligas lillkillens förkärlek till Danmark och dess viktigaste ståndpunkt - "RÖD korv åt folket - inte brun!"

    JAG DÖR! hahahahaha

    SvaraRadera
  4. Så det är här du gömmer dig nuförtiden.... ;)
    /Duden

    SvaraRadera
  5. En underbar sammanfattning av något fullständigt obegripligt.
    "Penissalen för Dummies"

    Hmmm...
    Rabalder i penissalen?
    Kan det vara Åkesson som i brist på pondus gör obsena handrörelser mot taket, uttalande gutturala läten?

    Den här Herr/Fru Tallmaaaan är det nån stackars asylsökande som ska få en snabbkurs i svenska?
    Verkar inte som Penissalen behärskar språket...asg

    Vad i...?
    Har Björklund vänstrat med Miljöpartiet, eftersom han förespråkar tillägsisolering?

    Hehe..Svårt och kompromissa om dödande...
    Ska han dö? Eller ska vi bara skadeskjuta i knät? Dör juh förvisso så småningom...Svåra beslut.
    Tror att "vargar" är ett kodord för "terrorister"
    River juh små oskyldiga får!

    När är Reinfeldt som bäst?
    I en ljudlös intervju såklart.

    Meekatt..!
    We thought we'd lost you forever...

    Anondoderorsos "the fan"

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!