onsdag 12 januari 2011

Mc Donalds för Bulimiker!

Dagens upptäckt...

Bästa Edyta har varit här idag och köpte med sig mat ifrån vår finaste lokala restaurang - Mc Donalds! Och då upptäckte jag till min stora förvåning att de numera skickar med en SPYPÅSE med maten! Så jävla smart! Köper man en El Maco Grande så får man helt enkelt en liten spypåse på köpet - med texten "Mmmm, I´m lovin it!" Bulimi? Det är väl ingen Big Deal säger Ronald! Tummen upp !



Dagens Nyhetsuppdatering - My way:

"Zlatan på 200-kronorssedeln" - Vissa kan man tydligen tuta i vad som helst! Tänk när han tittar i en vanlig Svenssons plånbok och inser att det INTE FINNS någon 200-kronorssedel! Skämmigt grabben! ;)

"The Simpsons blir porrfilm" - ”Sex has never been this yellow!” - Eeeh...vill vi verkligen se det här? Nej, tacka vet jag en omgång Helosansalva och ett avsnitt PLUS!

"Larholm sjuk - hålls isolerad!" - Stackars stackars Jonas!! Folk tjatar om översvämningen i Australien och svältande barn i Haiti och samtidigt går en utav våra egna landslagsspelare och är FÖRKYLD!? Han har till och med tvingats förnedra sig med ett ENKELRUM på hotellet och sjukdomen tvingar honom att leva på Roomservice! Katastrof! Vill ni stötta honom så skänk en slant till pg. 88 888 8.

"Inställt tåg för infrastrukturministern" - Vattafakk!? Är det SANT!?! Menar ni...att tåget inte gick!? Det är ju SKANDAL! Tack gode gud att detta uppmärksammades i Expressen - precis under reportaget om min syster, vars tåg inte heller gick i julas! BRA Expressen!!

"Ungdomar mellan 13 och 17 år har kunskapsluckor om rökning" - men i övrigt är de GENIER!

"Lundell ställer in pga. sjukdom" - Hm, men vem ska spela för mamma då...?

Slutligen - Alla idioter - upp med en hand!





4 kommentarer :

  1. Skrattar så jag får ONT i magen Malin! Du är underbar! hahahahahahaha!!! /Jenny

    SvaraRadera
  2. "Slutligen - Alla idioter - upp med en hand" *ASG*

    SvaraRadera
  3. Helt underbar humor! Nyhetstolkningarna är bara bäst! Lyste upp min kväll! Tack!

    SvaraRadera
  4. Ja, vad ska jag säga? Du är lysande!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!