måndag 17 januari 2011

Nyheter, Porrfilm & Konferensresan!

Brim - här kommer dagens nyheter - My way!

"Absurt att jag skulle behöva betala för sex!" - Berlusconi är en man med stake - han TAR vad han vill ha!

"Fichtelius: - Våga prata om det! I dag får alla landets rektorer en sexfilm på posten." - Syskon: Ring INTE pappa ikväll!! (hahahahahaha)

"Samuelsson får böta 2 miljarder - pengarna tas ur egen ficka" - JÄVLAR! Jag fick knappt upp högerhanden igen ur min tighta ficka idag när jag till min stora förvåning hittade en hel femtiolapp där! 2 miljarder - grabben måste ha Haremsbyxor?

 "Spelautomater slogs sönder" - Det STOD "vinst varje gång"!!!

"Fyra självbrännare i Algeriet" - ...och ytterligare ett 10-tal självbränningsapparater hittades i Kvidinge under måndagens razzia!

"Must skakas av inre strider" -  Det här är ju löjligt. Visst blir man sur ibland - men att ge sig på varandras julmust!? Skärp er!

"Nu säljer hon ut sin garderob" - Herregud! Blondinbella TVINGAS SÄLJA sina kläder!! Det här är ju fruktansvärt! Återigen uppmärksammas helt fel nyheter och att inte den här nyheten finns på varenda Löpsedel idag är SKANDAL! Jag har startat en fond och alla ni som vill stötta stackars Blondinbella i hennes kamp mot större garderober kan skänka sitt bidrag!

"Grillade inomhus - flera rökförgiftade" - Nähä?! Återigen har grillmästaren vi alla älskar varit i farten. "Jag dör inte av det" försvarar han sig - men Plötsligt händer det...i Vinslöv! ;)


(Att detta inslag är textat är ännu en förklaring till att jag INTE kör med Videoblogg)

Ja, det var dagens nyheter...nu ska jag gå in på Alice rum och väcka Freddy inför "Konferensresan" på kanal 5! DET är underhållning på en lägre nivå än min... *skratt*

over and out.

//Meekatt.

6 kommentarer :

  1. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA - du är inte klok!

    SvaraRadera
  2. Malin, stor eloge till dig!!!! Verkligen en bra och rolig blogg!!! En riktig favvis...:-)

    Kram Fia

    SvaraRadera
  3. Men! Tack Fia! Kul att du gillar den! :)

    Och Jenny...jag vet! ;)

    SvaraRadera
  4. Du e bara så bra!
    Hoppas du värmde en bulle och drog under näsan på Freddy när du skulle väcka honom ;)

    kramen Sys

    SvaraRadera
  5. Jag har ju bulle på "värmning" jämt här hemma nu för tiden! ;)

    SvaraRadera
  6. Alla tjatar om filmen ifrån Vinslöv så nu måste jag se den. ;D
    Håller med dig, stackars Blondinbella! hehe

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!