tisdag 30 september 2014

Hollywoodfruar, Botox & Mjukisbrallor!

Då var premiären av våra "Svenska Hollywoodfruar" över. När andra kommer ut ur garderoben gör en stolt Maria Montazami TV av att gå IN i garderoben. Och där inne finns inte bara kläder, kristaller, fina knoppar och "tassels" - där finns även lyxig champagne på kylning - dygnet runt. Min garderob är inte lika glamorös. Hälften av kläderna ligger utanför på en stol. Alla galgar är olika och 80% av kläderna passar inte min blekfeta kropp. (Men en dag kommer de självklart att passa! haha) Det närmaste champagne min garderob kommer är en och annan Pepsi Max-fläck på mjukisbrallorna som kastades in i lördags när jag "hets-städade" innan gästerna skulle komma. För så gör jag.

Gunilla Persson känns lika stabil som alltid och den här säsongen ska hon hitta en förmögen man. Igen. Eftersom att det inte är det enklaste (av skäl jag väljer att ha osagda) så har hon en plan. Hon ska göra ett eget datingprogram. Smart! Får man inte vara med i ett så får man helt enkelt skaffa ett eget. Gällande övriga fruar så var det lite Botox i köket, samma gamla tjat ifrån Britt Ekland som tydligen hade krympt en halv meter och en och annan höjd röst. Ser fram emot en härlig säsong! Kul att ni hänger med på bloggens Facebooksida i vanlig ordning! ;)


over and out.

//Meekatt...

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!