måndag 8 september 2014

Lite gammalt...och lite nytt!

Just nu har jag fullt upp med att uppdatera webshopen med nyheter. En efterfrågad Bröllopstavla finns äntligen klar för beställning och jag fortsätter att ha bra pris på gamla godingar som "Familjereglerna" mm. 
 
 
Kika gärna in och se vad jag har att erbjuda HÄR! Tavlor är ALLTID uppskattade presenter! ;)
 
 

over and out.

//Meekatt...
 
Jag kör lite utförsäljningar emellanåt på Facebook och Instagram så håll utkik där. Min Facebooksida hittar ni HÄR och på Instagram heter jag Meekatt...såklart. För det é ju jag.

3 kommentarer :

  1. Älskar!! nya bröllopstavlan. Gick in och beställde den till mig själv och ska hänga den ovanför vår säng! ♥

    Har familjereglerna i köket, Glöm inte barnen-tavlan i hallen och en Överlevatavla i tvättstugan redan. ;D

    Kram Anneli

    SvaraRadera
  2. Kan du även svara på mail angående ordnar som ej levererats? Tacksam för svar! Mvh Carina

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!