torsdag 4 september 2014

Knut på snoppen, IKEA & Glamour?

- Elton..? Har du kissat i sängen inatt?
- Mamma! Det var FAKTISKT inte jag! Det var PAPPA som gjorde det!"

Freddy: Jag älskar dig. Men detta är fan inte okej. Hade du varit 95 år och dement hade jag accepterat det men nu får du jävlar slå knut på snoppen på nätterna!

Inleder dagen med tvätt och sanering. Passar i och för sig bra idag när jag ska till IKEA så att kan köpa kisskydd till Freddy. Elton står fast vid att han inte är skyldig ville duscha i alla fall så att han "inte skulle lukta sandaler"...

Glamouren flödar i mitt liv. (Och urinet uppenbarligen.)

 
over and out.
 
//Meekatt...

1 kommentar :

  1. Ja dom säger ju att man får höra sanningen av barn. Och att lukta sandaler är ju inte kul!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!