tisdag 16 september 2014

Datenight, Gäddhäng & Ny frill!

Igår kväll var det "datenight" och min date för kvällen var Tina. Vi var på bio och såg "Medicinen" och jäklar vad bra den var! En sån film som man vill se om och om igen och som man bara sitter och ler till! Fantastiskt bra! Älskar Helena Bergströms inledningsreplik "Varje morgon i spegeln möter jag två taxöron, komage och gäddhäng. Som ett jävla Kolmården!" Se den! Efter bion moffade vi i oss hamburgare på O'Learys och spände ut våra egna komagar ännu mer.

Idag vaknade jag på världens sämsta humör. Det KAN bero på att Freddy valde att åka och TRÄNA klockan 04,45 inatt och därmed väckte Elton när han stängde igen ytterdörren. Vem fan tränar mitt i natten!? Elton vaknade och kissade självklart ner sig och halva dubbelsängen. Toppen. Det blev renbäddning och tvångsdusch följt av en klarvaken 3-åring som låg och fnittrade o vrålade "BAJSMAMMA!" i sängen. Fantastiskt.

Jag lyckades få iväg familjen i alla fall och hann med ett snabbt möte på förmiddagen. Sen gjorde jag något drastiskt. Jag körde in på första bästa frisörsalong och sa "Gör något kul! Jag hatar mitt hår!"

Före! Ser lite kåt ut...eller hög? Det var jag inte.
 
15 cm senare! Så jäkla skönt! Love it!
 
Fick liiite ångest när jag såg håret ligga på golvet. Men vafan...det växer ut igen! Och jag ville ju ha en frisyr och ingen tråkig tofs alltid. Nu ska jag bara hitta den där plattången så jag kan göra egna lockar, haha. Tack Salong Image! ♥
 
Imorgon släpps en massa fina NYHETER hos me&i så håll utkik på deras hemsida. Eftersom att jag är bloggvän har vi fått lite förtur på kollektionen och Alice ÄLSKAR sitt nya fina nattlinne. "Mamma!! Gult är INTE fult!", haha. Matchande pyjamas till Elton ska beställas imorgon!
 
 
over and out.
 
//Meekatt...


3 kommentarer :

  1. Men jäklar vad snygg du blev! 10 år yngre med?! Den frisören ska jag prova! haha
    Är det den på Eurostop?

    Såg också Medicinen igår. Var vi där samtidigt? Vi såg den sena. Hade ju så gärna velat träffa dig!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Du är alltid SNYGG babe! Filmen var verkligen super! Den får vi se uppkrupna i soffan sen! PUSS

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!