torsdag 2 oktober 2014

Paradise Hotel, Porr & Ridskola?

Paradise Hotel är i full gång och snart ska någon väljas bort. I det här paradiset valde Freddy bort sig själv ikväll och somnade mitt under äggplockningen i Hay Day. Hur ska det gå nu?! Kommer en aggressiv Farmen-Kristina och knackar och straffar den usla sovande bonden nu? Man undrar ju...för det verkar väldigt allvarligt det där...

Elton fick 40 graders feber ikväll och Alice somnade efter ett 30 minuter långt "Jag-är-sex-år-och-alla-är-idioter-utbrott". Nästa år ska den här slitna blekfeta 2-barnsmorsan ta över Paradise Hotel och hotellet ska fyllas med trötta småbarnsföräldrar som behöver semester ifrån sina barn! (Med gratis sprit och chans till porr!)

 
Idag har jag trots allt fått gjort en massa bra. Jag har fått hjälp av Tina och möblerat om, rensat i skåp och lådor och lagt ut en massa saker till försäljning. Jag ÄLSKAR att rensa! Bättre än sex! Tre skåp som fanns utspridda i huset agerar numera världens längta TV-bänk och jag har snart 6500 färre sladdar att reta mig på under TV:n! Fantastiskt! (Jag ska bara få Freddy att gilla idén om att reda ut alla apparater som ligger inslängda i ett skåp med sladdarna i en enda röra. Mouhaha.) Tills vidare får ni en kik på andra delen av vardagsrummet:
 
www.klubbkompis.se
Ja, vi ÄLSKAR nya soffan och soffbordet! Bästa köpet någonsin!
 
Jag har fått jättemånga frågor kring soffan via instagram och mail. Och några har redan köpt en likadan, haha. Jag borde fan börja sälja soffor!? Soffan är köpt på Klubbkompis.se och det är en modulsoffa med bädd. Ni hittar den HÄR och kan kombinera ihop så att den passar just för er. Vi är ofta många och vi sitter 8-9 personer i soffan utan problem. I love it! Dessutom sover man som en kung i bäddsoffan! Ska bädda upp och fota den imorgon så ni får se. Soffbordet är också köpt på Klubbkompis men finns inte kvar i sortimentet längre. Men de har en MASSA andra fina så kika in om ni är på jakt efter något annorlunda.  
 
Imorgon blir det vab med Elton, ridskola med Alice och på kvällen blir det belöning i form av Sangria och tjejkväll i strandhuset! Yeyh!
 
over and out.
 
//Meekatt...


11 kommentarer :

  1. Jag är en av dem som lockades till att köpa efter att sett på ditt insta. Du har rätt man sover som en kung i den och man sitter skönt i den. Vi är så nöjda över vår soffa! Ska köpa till en vinkel till efter jul tänkte vi.

    Grattis till nomineringen i Årets Företagare! Coolt!

    Kram Ina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! ♥

      Vad kul att ni är nöjda! Ja, jag sover fantastiskt bra i den, även om den inte är utbäddad! ;)

      Radera
  2. Jag ångrar köpet lite. Du sover oftare i soffan än i sängen numera! ;)

    /Freddy (vaken och sköter farmen)

    SvaraRadera
  3. Var går ni på ridskola??

    SvaraRadera
  4. Haha! Fan vad jag älskar dig Freddy!

    SvaraRadera
  5. Klart jag älskar dig också vännen! Men det vet du ju redan! PUSS <3

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!