tisdag 4 februari 2014

Snor, Bloggkärlek & Ensamhet!

Nu har jag snart snorat färdigt för idag. När man inte ens känner doften av handspriten - då är man fan förkyld! Jag har inte tid med detta nu. Elton är dock pigg och ska på dagis imorgon. Idag har han varit...uttråkad. Och asajobbig som Alice säger.

Tack för alla fina kommentarer och mail jag fått idag! Som jag skrev på bloggens facebooksida idag: Jag får ofta kommentarer som "Tack för att du skriver så ärligt och tack för att jag skipper känna mig ensam..." osv. Men vet ni vad? NI gör ju så att inte JAG känner mig ensam. Både i misären som småbarnsförälder, i tokiga påhitt och idéer, i semle- och chokladsug och i sorgen efter min mamma. Så TACK till alla ER där ute för fina kommentarer, mail och meddelanden.

Nu ska jag ta Agge på en "nattakiss", sen kurera mig med Ipren, Vicks i näsan och sömn. Imorgon vaknar jag frisk och då ska jag checka in på Scandic i Halmstad för två dygns skrivande - helt i min ensamhet! Underbart! Och ja, det enda sättet att få lite flyt i skrivandet för mig. Jag packar datorn, Geisha, rödvin och ignorerar att det är kaos på hemmaplan. För sån é jag!

over and out.

//Meekatt...

Nya tavlor i webshopen! Till Alla hjärtans dag, till Mamma-/Pappalediga och till de små huliganernna. Välkomna in! ;)

2 kommentarer :

  1. Så härligt skrivet! Men jag bara "Va? Vicks i näsan?? KAN man göra det? Hmmm..undrar om man kan prova..om ingen ser? "...... Jag vet..Jag är superweird, och kanske inte alltid allmänbildad på sina husmorstips =D
    Krya på dig!
    Mamma K

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vicks nässpray menar hon nog :)

      Radera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!