måndag 10 februari 2014

Chef vs. Assistent = 1-0

Idag kör vi tydligen "casual monday" här på kontoret vilket innebär doggystyle (med d-kupa?!) Jag har bestämt att vi kör samma stil imorgon när vi ska till Ica Maxi och köpa...tejp. Hundar måste rastas. Den här snyggingen kommer ifrån Roligaprylar.se och kommer att förgylla mässan för de yngre besökarna. Och för mig, hahaha. Tack Therese för ditt tålamod. Du är jättefin. Verkligen.
 
 
 
Agge är dock lite tveksam, haha.
 
over and out.
 
//Meekatt... 

5 kommentarer :

  1. haha jättekul... Alltid lika spännande när paketen kommer... vem ska jag få vara idag :/ ...

    Tycker om dig ändå!

    SvaraRadera
  2. Hahaha, jag älskar dig katten! Åh vad jag hade velat ha Thereses jobb! Måste vara världens roligaste! Säg till om du behöver en vikarie! Jag bor i Halmstad och är redo för lite hundjobb, hahaha.

    Karin

    SvaraRadera
  3. haha ... Helt underbart! :D

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, då blir jag glad!